„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Komentarz: Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w I półroczu 2023 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

„Dobra robota: zarobki”. Sezon specjalny podcastu Pracuj.pl

Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego,...

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków...

Komentarz: Rynek Pracy Specjalistów 2022

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl i Członek Zarządu Grupy Pracuj, komentuje aktywność pracodawców w 2022 roku, nowe trendy na rynku pracy oraz nadchodzące wyzwania dla firm i kandydatów.

Startuje kampania Pracuj.pl. Nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracown...

Nowa odsłona Pracuj.pl. Intuicyjna i łatwa rekrutacja

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautó...

Niech to będzie dobry rok. Życzenia na 2023 od Katarzyny Nosowskiej i Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 rok. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne. Filmowi stworzonemu przy użyc...

Świat HR 2022 w materiałach Grupy Pracuj

2022 rok powoli odchodzi do historii. Nie zabrakło w nim ciekawych, nowych zjawisk na rynku pracy oraz kontynuacji trendów z ostatnich lat. Dużemu zapotrzebowaniu na pracowników i pozytywnym tendencjom towarzyszyły duże wyzwania, związane m.in. z inflacją czy wojną w Ukr...

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

Nowe możliwości w pracy i po robocie. Kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. ...

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe dane z rynku pracy
1
2
3
4
5
6
7