Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery. Kampania realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący m.in. telewizję, digital, serwisy VOD i kanały social media.
Od startu naszej animowanej platformy komunikacyjnej do środowiska Pracuj.pl sukcesywnie dołączają kolejni bohaterzy, symbolizujący różne grupy zawodowe i doświadczenia pracowników. Chcemy, by za wysokiej jakości animacją i humorem krył się też konkretny pozytywny przekaz. Pracuj.pl od wielu lat jest wiodącym miejscem spotkań pracodawców z kandydatami w Polsce. Wiemy, że w 2023 roku wiele osób będzie szukać zaufanych, dobrych miejsc pracy, dających możliwości rozwoju i elastyczność. Dzięki stale rozwijanym funkcjom Pracuj.pl użytkownicy mają dodatkowe szanse znalezienia pracodawcy, który spełni ich oczekiwania
- mówi Małgorzata Burcewicz, brand managerka Pracuj.pl.