20 września premierę miała nowa odsłona animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, promującej wiodący polski serwis rekrutacyjny. W nowej kampanii spotykamy kolejnych zwierzęcych bohaterów, symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników. Tym razem poznajemy zaskakujące historie fachowców i pracowników fizycznych, którzy zmienili swoje życie zawodowe na lepsze.
Między styczniem i sierpniem 2021 pracodawcy zamieścili na naszym portalu ponad 69 000 ofert dla tej grupy, a w sierpniu br. wzrost ich liczby rok do roku wyniósł aż 70%. Historie przedstawiane w najnowszych spotach dotyczą jednak uniwersalnych potrzeb pracowników, ważnych dla wielu grup zawodowych, m.in. dostępu do wiarygodnych ofert, dobrych warunków zatrudnienia, stabilizacji, dobrej lokalizacji pracy czy szansy udanego przebranżowienia. Nasze najnowsze spoty pokazują, jak bardzo różnorodne i otwarte na różnych kandydatów jest „Środowisko Pracuj.pl”
- komentuje Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director w Grupie Pracuj.