18 stycznia wystartowała pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl. Kampania stworzona została we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym TELEVISOR. Projekt „W środowisku Pracuj.pl” zaprasza na zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników.
Od zawsze wiadomo, że środowisko pracy to dżungla, w której obowiązują określone prawa natury. Potrzeba czasu i doświadczenia, żeby nauczyć się w tej przestrzeni poruszać i dzięki temu czuć się tu spełnionym, zadowolonym, usatysfakcjonowanym. Marka Pracuj.pl jest liderem na rynku rekrutacji, dlatego jej zaangażowanie w upraszczanie i ułatwianie poznawania tego świata jest w pełni uzasadnione
zauważa Michał Wronecki, Client Service Director z agencji Brasil.
Szukaliśmy pomysłu, który pozwoli nam pokazać szerokie spektrum postaw i wyzwań, przed którymi stają kandydaci z różnych grup zawodowych. Koncepcja „W środowisku Pracuj.pl” świetnie wpisała się w te oczekiwania
– podkreśla Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C w Grupie Pracuj.
Antropomorfizacja, czyli przypisywanie ludzkich cech zwierzęcym bohaterom jest zabiegiem dość powszechnym. Nie bez powodu: emocje przekazywane w ten sposób są bardzo szybko rozpoznawane przez widzów. Na tym zależało nam najbardziej. Wraz ze studiem Televisor stworzyliśmy sympatycznych, a jednocześnie charakternych, dowcipnych i rozpoznawalnych animowanych bohaterów. Wygenerowaliśmy im cały świat, w którym żyją i podejmują najważniejsze zawodowe decyzje. Dzięki temu, że cały świat zbudowaliśmy w stylizowanej animacji 3D, mogliśmy pozwolić sobie na rozmach, humor czy niezauważalne na pierwszy rzut oka niuanse
- opowiada Paweł Krzemiński, reżyser w TELEVISOR.
Przykładowa kreacja towarzysząca kampanii "W środowisku Pracuj.pl"