Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Budownictwo i nieruchomości na fali wznoszącej

Dane z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów 2014” wskazują na ożywienie w branży budownictwo i nieruchomości. W 2014 ofert pracy z tej branży było aż o 13,4% więcej, niż w roku 2013. W 2014 r. na Pracuj.pl opublikowano z tej branży,  ponad 25 tys. ogłoszeń o pracę...

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczani...

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla t...

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, n...

Benefity pod choinkę

Zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy pracodawcy zastanawiają się nad dodatkowymi bonusami, jakie mogliby przyznać swoim pracownikom. Coraz popularniejsze stają się świadczenia pozapłacowe, ale już ponad połowa pracowników otrzymuje je n...

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś...

Pracuj.pl wśród Najmocniejszych Polskich Marek 2014

Już po raz jedenasty Rzeczpospolita ogłosiła Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. W ramach tego zestawienia w Rankingu Mocy Marki wg Rzeczpospolitej w kategorii „usługi i działania deweloperskie” pierwsze miejsce zajęła marka Pracuj.pl, której właścicielem jest Grupa ...

Pracuj.pl o (nie)przyznawaniu podwyżek

Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Podwyżka bez tabu”, najczęstszym argumentem jaki podają pracodawcy, odmawiając podwyżki, jest trudna sytuacja finansowa firmy. Dla większości aktywnych zawodowo Polaków podwyżka jest motywatorem do dalszej i bardziej efektywnej pracy. Odmo...

Marketing, PR czy reklama – w której z tych specjalizacji można zarobić najwięcej?

Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą, obowiązki. Różnice pomiędzy tymi obszarami są widoczne także w zakresie wynagrodzeń – wy...

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najświeższe dane z rynku pracy
12
13
14
15
16
17
18
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.