Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania wystartuje na początku października. W nowej odsłonie serwis przygotował m.in. 2 spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl.
Tworząc nasze kampanie, zawsze jesteśmy blisko kandydatów – badamy ich aktualne potrzeby, staramy się wyłapać wszelkie zmiany rynkowe, aby komunikat był do nich jak najlepiej dopasowany. Na przestrzeni kilku lat rynek pracy dał kandydatom zdecydowanie większe poczucie pewności. Specjaliści wiedzą, czego mogą oczekiwać od pracodawców, a nowa praca musi nieść za sobą bardzo konkretną zmianę. Największym motywatorem do zmiany pracy jest wzrost wynagrodzenia i możliwość awansu. O tych powodach opowiadamy w najnowszej kampanii Pracuj.pl
- mówi Katarzyna Kociuba, Brand Manager Pracuj.pl.