Wiosenna edycja Festiwalu Pracy JOBICON 2019 już za nami! Nowoczesna, interaktywna formuła spotkań pracodawców z kandydatami cieszyła się ogromnym powodzeniem. W tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Pracuj.pl wzięło udział kilkanaście tysięcy osób. Na uczestników w trzech miastach oprócz blisko 250 stoisk pracodawców czekały m.in. wystąpienia gwiazd, influencerów oraz praktyków biznesu, analizy CV, sesje zdjęciowe i symulacje rozmów rekrutacyjnych.
JOBICON 2019 w liczbach:
- 3 miasta: Wrocław, Warszawa i Kraków
- 13 875 uczestników we wszystkich miastach
- 2 000 przedstawicieli pracodawców
- 246 firm na stoiskach
- 1450 przeanalizowanych CV
- 360 symulacji rozmów rekrutacyjnych
- 1120 zdjęć do CV zrobionych uczestnikom
Nowa platforma budowy relacji z kandydatami
Sukces tegorocznego Festiwalu Pracy JOBICON dowodzi, że warto rozwijać innowacje w każdej dziedzinie rekrutacji. Wielu z naszych gości to przedstawiciele Generacji Y i Z, szukających wyjątkowych doświadczeń. Postanowiliśmy na to zareagować, sięgając po tradycyjną formułę targów pracy i nadając jej zupełnie nowe oblicze. Liczne prelekcje, praktyczne warsztaty i spotkania z ekspertami, konkursy, food trucki, a nawet stand up show na zakończenie: wszystkie te elementy sprawiają, że JOBICON faktycznie skraca dystans między firmami a młodymi talentami
- opowiada Ewa Wolska, Starszy Menedżer ds. Marketingu B2B w Grupie Pracuj.
Zaangażować kandydata
Jednym z interesujących rozwiązań, przyciągających kandydatów na JOBICON, jest wprowadzenie interaktywnej formuły przygotowania uczestników do procesu rekrutacyjnego. Możliwość skonsultowania swojego CV czy przejścia przez symulowaną rozmowę kwalifikacyjną to elementy, które znacząco pomagają młodym ludziom stawiać pierwsze kroki na rynku pracy
- mówi Katarzyna Kociuba, Senior Brand Manager w Grupie Pracuj.
Inspirujące spotkania z ekspertami
Odrobina luzu nie szkodzi
Prawie 14 tysięcy uczestników JOBICONU i ich pozytywne opinie na temat Festiwalu dowodzą, że zaproponowany przez nas format trafia w oczekiwania i potrzeby osób rozpoczynających karierę. Cieszymy się, że udało nam się połączyć kandydatów z pracodawcami, ale także dać możliwość bardziej praktycznego przygotowania się do wejścia na rynek pracy
- podsumowuje Ewa Wolska, Starszy Menedżer ds. Marketingu B2B w Grupie Pracuj.