Pracuj.pl, lider rynku rekrutacyjnego w Polsce, prezentuje najnowszą odsłonę swojej platformy komunikacyjnej “W środowisku Pracuj.pl”. Animowane spoty stanowią rozwinięcie wcześniejszych działań, zapraszając widzów do świata zwierząt, które symbolizują różne zawody, potrzeby i doświadczenia pracowników. Za nową odsłonę zwierzęcego świata odpowiadają Agencja 2012 i Platige Image, a za planowanie działań mediowych Spark Foundry.
Kampania „W środowisku Pracuj.pl” to nie tylko opowieść o zmianach w życiu naszych bohaterów, ale także o zmianach w podejściu do rekrutacji. Dzięki kreatywnej narracji i nowoczesnej animacji chcemy pokazać, jak dobrym Pracuj.pl jest partnerem w poszukiwaniu nowej, lepszej pracy, łącząc pasję i profesjonalizm
– mówi Anita Głowacka, Specjalistka ds. Promocji Marki w Pracuj.pl.
Już po pierwszych rozmowach z Pracuj.pl wiedzieliśmy, że nowa odsłona platformy komunikacji marki musi silniej zaakcentować to, co Pracuj.pl oferuje swoim użytkownikom. Wyrażeniu tego służyły zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne – od otwarcia spotu zabawną i zapadającą w pamięć sceną z bobrem wygodnie szukającym pracy w wannie, przez nowe brand speakerki w postaci energicznych i pomocnych surykatek po inspirowaną interfejsem serwisu przestrzeń Pracuj.pl, w której toczy się część historii
– komentuje Marcin Ejsmont, Strategy Director w 2012 Agency.
Animacja postaci w tym projekcie to jeden z ważniejszych środków wyrazu, zaraz obok oświetlenia i kreacji samych modeli oraz otoczenia. Wszyscy animowani bohaterowie to personifikowane, futrzaste zwierzaki, które wymagały wysiłku wielu utalentowanych artystów. Rig animacyjny, grooming, przepięknie przygotowane ubrania oraz symulacje tkanin, to procesy wymagające, ale nadzwyczaj satysfakcjonujące
– podkreśla Maciej Szewczenko, Creative Art/CG Supervisor w Platige Image.
Nowe otwarcie i nowi bohaterowie
O Pracuj.pl:
Pracuj.pl to wiodący polski serwis z ofertami pracy. Odwiedza go co miesiąc ponad 5 milionów internautów. Dzięki serwisowi użytkownicy aplikują na oferty pracy tylko sprawdzonych pracodawców, korzystają z bezpłatnego kreatora CV i wiedzą, jak najlepiej przygotować się do procesu rekrutacji, dzięki szeregowi materiałów edukacyjnych, dostępnych w serwisach contentowych Pracuj.pl, a także w jego mediach społecznościowych. W 2023 roku w Pracuj.pl opublikowano 844 159 ofert pracy. Kandydaci, za pośrednictwem serwisu, mają dostęp do kilkudziesięciu tysięcy ofert dziennie.
O grupie Platige:
Platige Image to studio produkcji i postprodukcji, które specjalizuje się w grafice komputerowej, animacji 3D oraz efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklamy. Zespół składa się z ponad 300 profesjonalistów z branży kreacji: reżyserów, grafików, animatorów i producentów. Platige ma na swoim koncie kilkaset nagród i wyróżnień; w ciągu ponad 25 lat działalności studio zostało uhonorowane licznymi nagrodami i wyróżnieniami, m.in. Shots, The Webby, Ciclope i Golden Drum. Od 2019 roku Platige Image przez pięć lat z rzędu utrzymywała tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku przyznawany przez Klub Twórców Reklamy. Zobacz realizacje Platige Image na www.platige.com
O Agencji 2012:
2012 Agency to agencja strategiczno-kreatywna typu 360° założona przez Przemka Bogdanowicza i Maćka Maraska, obsługująca między innymi marki takie jak: Żywiec, Castorama, Warka, Łowicz, RTV Euro AGD, Big Milk, Autopay, Intermarche czy Wedel. 2012 została uhonorowana licznymi nagrodami branżowymi, w tym Cannes Lions oraz Grand Prix Effie.