HR z natury rzeczy jest blisko ludzi i biznesu, co w praktyce oznacza, że nieustannie się przekształca i dopasowuje. 2 ostatnie lata, pełne zwrotów akcji pokazały, że nie jest też funkcją, która powinna działać w odosobnieniu. Tym samym przeniknął nawet do hermetycznych struktur w firmach, uświadamiając wszystkim w organizacji, że ludzie są naprawdę najważniejsi. Tym samym obszar human resources stał się jeszcze bardziej strategiczny.
Od ponad 2 lat towarzyszy nam stale „nowe” – od nowej normalności, która w międzyczasie stała się codziennością, przez nowe podejścia, po nowe początki będące efektem rewolucyjnych zmian. I choć wydaje się, że ta nieustanna podaż „nowego” powoduje przesyt, a my sami możemy być zmęczeni ciągłą pogonią za aktualizacjami rzeczywistości, to jednak ta ostatnia nie traktuje nas ulgowo. Innymi słowy nie czeka, aż „użytkownicy” rynku pracy zaadaptują się do zmian czy przekują teorię w praktykę w swoim tempie. Dlatego też po czasie pierwszych analiz i wniosków pora na spojrzenie na stopień zaawansowania transformacji HR-owych w różnych obszarach. W trakcie konferencji Wyzwania HR Online 2022 będziemy się zatem przyglądać między innymi kondycji marek pracodawców pod różnymi mniej oczywistymi kątami, a także obserwować różne dobre praktyki leżące u podstaw budowania pozytywnych doświadczeń pracowników i pracowniczek czy kandydatów i kandydatek
komentuje Iga Pazio, B2B Communications Manager w Grupie Pracuj i pomysłodawczyni wydarzenia.
Wizerunek pracodawców w realiach VUCA
- dr Monika Sońta, badaczka organizacji i adiunktka w Katerze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym w Akademii Leona Koźmińskiego, która podejmie temat diversity & inclusion w kontekście budowania na tej kanwie przewagi firm na rynku pracy i wpływie obszaru D&I na postrzeganie marek pracodawców.
- Paulina Mazur, konsultantka HR i propagatorka odpowiedzialnego EB, tym razem biorąca opowiadająca o internal branding poszuka odpowiedzi, czy kluczem do skutecznego employer brandingu nie jest w pierwszej kolejności prawdziwie angażujące środowisko i miejsce pracy.
- Tina Sobocińska, założycielka HR4Future i HR Director z ponad 20-letnim doświadczeniem, która podzieli się wiedzą na temat wpływu hybrydowego modelu pracy na wizerunek pracodawców, w tym szczególny przypadek firm, które z różnych powodów nie mogą zaoferować pracownikom pracy hybrydowej.
- dr Monika Górska, której prelekcja zamknie pierwszy dzień wydarzenia oraz pokaże, jak potężną moc w komunikacji pracodawców mają opowieści i przybliży, na czym polega employer story branding.