10 stycznia ruszyła kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej wiodący polski serwis rekrutacyjny. Projekt obejmujący nowy spot i wykorzystujący szeroki mix mediów ponownie zaprasza kandydatów i pracodawców do świata zwierząt, prezentujących z przymrużeniem oka sytuacje znane dobrze ze świata pracy – zarówno tej biurowej, jak i fizycznej.
Początek roku to moment, w którym naturalnie u wielu osób pojawia się myśl o zmianie pracy. Postrzegamy ten czas jako nowe otwarcie, wchodzimy w niego z nadziejami na poprawienie swojego życia, także w aspekcie zawodowym. Dane z Pracuj.pl z ostatniego półrocza mogą wspierać ten optymizm. Wzrosty liczb ofert odnotowaliśmy w większości kategorii zawodowych, zarówno tych dotyczących tzw. białych kołnierzyków, jak i pracy fizycznej. Zachętę do wykorzystania tego czasu na poszukiwanie lepszej pracy chcemy przekazać w naszej najnowszej kampanii. W spotach pokazujemy ponownie zabawne, ale uniwersalne historie postaci, które oczekują tego, co każdy z nas: zatrudnienia u zaufanego pracodawcy, stabilnego miejsca pracy, szans na awans, dobrych warunków. Kampania przekonuje, że „W środowisku Pracuj.pl” istnieje wiele możliwości
- komentuje Katarzyna Kociuba, Marketing Manager Pracuj.pl.