5 października br. ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do uzupełnienia profili zawodowych w serwisie (https://profil.pracuj.pl) oraz włączania możliwości ich polecania pracodawcom. Pracuj.pl tym samym wchodzi na rynek usług HR z nową technologią Pracuj Select wspierającą zarówno szukających pracy, jak i rekruterów. Osią kampanii jest spot emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych i Internecie.
Od trzech lat rozwijamy system rekomendacji ofert pracy, jest to w tym momencie najbardziej zaawansowany system tego typu na polskim rynku. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i wykorzystać nasze atuty – największą liczbę ofert pracy, największą bazę pracodawców, 4 mln zarejestrowanych użytkowników oraz zaplecze technologiczne, którym dysponujemy. Stworzyliśmy Pracuj Select - nową technologię, która wspiera zarówno rekruterów jak i poszukujących pracy
komentuje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.
Akcja informacyjna do pracodawców
###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 30 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie.