Pandemia przemodelowała rzeczywistość biznesową wielu pracodawców i pracowników. Z jednej strony - praca zdalna, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i szukanie kreatywnych rozwiązań. Wstrzymanie inwestycji i bolesne redukcje - z drugiej. Odmrożenie gospodarki wzbudziło falę entuzjazmu, pozwoliło na dynamiczny powrót do pracy, ale również zrodziło nowe wyzwania. Konieczność wymiany branżowej wiedzy i aktualnych doświadczeń nigdy wcześniej nie była tak ważna, podobnie jak i rola human resources w organizacji. Dlatego Wyzwania HR zmieniają formułę – będą realizowane online, co da możliwość udziału HR-owcom w całej Polsce.
Covid-19 to czarny łabędź, czyli niespodziewane zdarzenie, które całkowicie zmieniło nasze życie, pracę a także sposób nauki i rozwoju. W bardzo krótkim czasie musieliśmy przejść cyfrową transformację i przystosować się do nowych form komunikacji. Jednocześnie pandemia sprawiła, że właśnie dziś human resources stało się absolutnie strategicznym obszarem biznesu, który musi najszybciej przyswajać nowości i adaptować się do zmian. Oznacza to także, że HR-owcy muszą stale aktualizować swoją wiedzę i poznawać najnowsze rozwiązania, trendy i narzędzia. Wyzwania HR odpowiadają na tę potrzebę, a dodatkowo zmieniają się tak, by pozostać jak najbliżej uczestników i nadal zapewniać im pełną swobodę interakcji
– komentuje Iga Pazio, Menedżer Zespołu Produktu i Komunikacji Marketingowej w Grupie Pracuj.
Nie wiemy jeszcze, czy na jesieni sytuacja zw. z epidemią koronawirusa zostanie opanowana i bez obaw o nasze zdrowie wrócimy do pełnej aktywności. Dlatego w trosce o bezpieczeństwo i komfort naszych uczestników wybraliśmy optymalną i dostępną dla każdego formułę spotkania online. Wszyscy mamy już za to bogate doświadczenia, jeśli chodzi o udział w wydarzeniach odbywających się w świecie wirtualnym - wiemy też, jak bywają one wymagające i absorbujące - dlatego dla komfortu uczestników zdecydowaliśmy się na rozłożenie konferencji na dwa dni. Da to możliwość pełnego skupienia się i czerpania wiedzy od ekspertów, ale też pozwoli na wypełnienie codziennych obowiązków – komentuje Iga Pazio, Menedżer Zespołu Produktu i Komunikacji Marketingowej w Grupie Pracuj.
– dodaje Iga Pazio.