Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
Działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta” serwis Pracuj.pl prowadzi od jesieni 2016 roku. Historie ekscentrycznego Szefa i jego podwładnych mają zmotywować odbiorców do częstszych poszukiwań interesujących ofert pracy w serwisie i aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Myśl tę odzwierciedla główne hasło kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”. Po pozytywnym odbiorze odsłony telewizyjnej, marka Pracuj.pl postawiła na dalszą komunikację spotów internetowych w kanałach społecznościowych.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty telewizyjne wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy K2 Media.
Podczas 18. Gali Effie Awards wręczono 54 statuetki w 22 kategoriach. Przyznano je twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2016 roku.