Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.
Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii.
Katarzyna Kociuba, koordynator promocji marki Pracuj.pl
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania online prowadzone są przez Dział Promocji Online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.