W przeciągu 3 tygodni blisko 3000 osób wzięło udział w kursie online eRecruiter Lab: 5 obowiązkowych lekcji copywritingu dla HR-u, przygotowanym przez eRecruiter we współpracy z Filipem Nocnym. Szkolenie zostało stworzone z myślą przede wszystkim o branży HR, jednak każdy, kto tworzy treści kierowane do specyficznego odbiorcy, jakim jest kandydat znajdzie w nim przydatne wskazówki.
Szkoleniowa rzeczywistość w czasach koronawirusa
Wiemy jak ważne jest stałe podnoszenie kompetencji w branży HR bez względu na czas w jakim przyszło się nam odnaleźć. Dlatego wyszliśmy naprzeciw tej potrzebie i we współpracy z ekspertem ds. komunikacji i copywritingu Filipem Nocnym, przygotowaliśmy unikalny kurs. eRecruiter Lab. Kurs skłąda się z 5 lekcji w formie video, w trakcie których przeprowadzamy uczestników przez tajniki copywritingu rekrutacyjnego. Na konkretnych przykładach, przechodzimy przez wszystkie etapy procesu rekrutacji krok po kroku: od przygotowania ogłoszenia o pracy, przez komunikację e-mailową, po pozycjonowanie stron organizacji, które pozwala precyzyjniej trafić do kandydata.
- mówi Monika Różycka, Marketing Specialist w eRecruiter i koordynator kursu eRecruiter Lab
Spotkania dostosowane do uczestnika
Rekrutacyjna pigułka wiedzy w 90 minut
Komunikacja w HR i Employer Branding, podobnie jak w marketingu to kluczowy obszar, który współdecyduje o wizerunku, interakcji i konwersji. Wszystkie nowoczesne rozwiązania i narzędzia trzeba karmić treścią i to się nigdy nie zmieni. Właśnie dlatego trzeba idealnie wkomponować teksty w oczekiwania Odbiorców oraz przełączyć frazesy, pustosłowie i korpo-gadkę w przyjazną komunikację Human 2 Human. Wydaje mi się, że świat HR świetnie to rozumie i wiele firm traktuje treść jako bardzo ważne narzędzie rekrutacyjne i brandingowe.
- mówi Filip Nocny, Creative Copywriter, Content i SEO Manager, który prowadzi eRecruiter Lab