Pracuj.pl organizatorem Festiwalu Pracy JOBICON

Pracuj.pl organizatorem Festiwalu Pracy JOBICON

Opublikowany

6 marca 2018 roku, studenci i absolwenci będą mieli możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym wydarzeniu,, organizowanym przez Pracuj.pl w Krakowie – Festiwalu Pracy JOBICON.

Według danych serwisu Pracuj.pl, 75% młodych talentów szuka pierwszej „poważnej pracy” . Festiwal pracy JOBICON to wydarzenie stworzone z myślą o otwarciu możliwości zawodowych i rekrutacyjnych osobom, które poważnie myślą o rozwoju i cenią innowacje. Odbędzie się w jednym z największych miast akademickich – w Krakowie, w Centrum Kongresowym ICE Kraków przy ulicy Marii Konopnickiej 17, między godziną 10:00 a 17:30. Targi skierowane są głównie do studentów i absolwentów oraz młodych talentów szukających pracy - głównie z okolic Małopolski i Krakowa, ale nie tylko.

Uczestnicy festiwalu będą mieli możliwość rozmowy z potencjalnymi pracodawcami, posłuchania inspirujących gości oraz wzięcia udziału w praktycznych warsztatach i szkoleniach. Na targach będzie czekała również strefa food trucków, która miło urozmaici poszukiwanie idealnego pracodawcy.
Pracuj_Jobicon_banner_750x200.png

Myśląc nad koncepcją JOBICON’U, przyświecał nam jeden główny cel - stworzenie innowacyjnego miejsca z pasją. Festiwalu pracy, na których młodzi ludzie będą mieli możliwość spotkania przedstawicieli potencjalnego pracodawcy i złożenia CV, ale również zdobycia inspiracji i wyjścia z poczuciem pozyskania konkretnej wiedzy, która pozwoli pokierować świadomie przyszłą karierą.

Ewa Wolska, Starszy Menadżer ds. Marketingu B2B


Co jeszcze zyskają uczestnicy Festiwalu pracy Jobicon?

  • Spotkanie najlepszych pracodawców w dedykowanej strefie firm. 
  • Nowe umiejętności, dzięki ciekawym warsztatom i szkoleniom. 
  • Doszlifowane Curriculum Vitae, dzięki profesjonalnym konsultacjom CV. 
  • Poznanie swoich mocnych i słabych stron, dzięki symulacjom rozmów kwalifikacyjnych i testom predyspozycji zawodowych.
  • Ocenę kompetencji, czyli assessment center. 
  • Poznanie historii ciekawych ludzi ze świata biznesu, nauki i mediów (m.in Rafała Sonika czy Filipa Chajzera).
Bezpłatny bilet na Festiwal Pracy JOBICON można pobrać na stronie jobicon.pl
Dla przedstawicieli mediów podczas targów będzie przygotowana press area – miejsce, w którym każdy dziennikarz będzie mógł porozmawiać z ekspertami Pracuj.pl oraz organizatorami JOBICON’u.   

* Badanie Pracuj.pl, Studenci na rynku pracy 2017, N=383

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pracuj_Jobicon_banner_750x200.png

grafika | 93 KB

Pobierz
Jobicon Pracuj_pl.jpg

grafika | 402 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Praca i płaca. Małopolski rynek pracy na tle kraju

temu

Pracodawcy z woj. małopolskiego opublikowali w 2017 roku blisko 50 000 ofert pracy. Z Małopolski pochodziło niemal co dziesiąte ogłoszenie z minionego roku, co plasuje ten region na trzecim miejscu pod względem liczby ofert pracy. Dane te mogą napawać optymizmem nie tylko doświadczonych pracowników, ale i osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Co więcej jak wynika z analiz Pracuj.pl, pensje w Małopolsce dla rozpoczynających karierę w kategorii IT, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Ekonomia czy Finanse są wysokie na tle całego kraju.
Praca i płaca. Małopolski rynek pracy na tle kraju

temu

Pracodawcy z woj. małopolskiego opublikowali w 2017 roku blisko 50 000 ofert pracy. Z Małopolski pochodziło niemal co dziesiąte ogłoszenie z minionego roku, co plasuje ten region na trzecim miejscu pod względem liczby ofert pracy. Dane te mogą napawać optymizmem nie tylko doświadczonych pracowników, ale i osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Co więcej jak wynika z analiz Pracuj.pl, pensje w Małopolsce dla rozpoczynających karierę w kategorii IT, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Ekonomia czy Finanse są wysokie na tle całego kraju.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Praca i płaca. Małopolski rynek pracy na tle kraju

temu

Pracodawcy z woj. małopolskiego opublikowali w 2017 roku blisko 50 000 ofert pracy. Z Małopolski pochodziło niemal co dziesiąte ogłoszenie z minionego roku, co plasuje ten region na trzecim miejscu pod względem liczby ofert pracy. Dane te mogą napawać optymizmem nie tylko doświadczonych pracowników, ale i osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Co więcej jak wynika z analiz Pracuj.pl, pensje w Małopolsce dla rozpoczynających karierę w kategorii IT, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Ekonomia czy Finanse są wysokie na tle całego kraju.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Praca i płaca. Małopolski rynek pracy na tle kraju

temu

Pracodawcy z woj. małopolskiego opublikowali w 2017 roku blisko 50 000 ofert pracy. Z Małopolski pochodziło niemal co dziesiąte ogłoszenie z minionego roku, co plasuje ten region na trzecim miejscu pod względem liczby ofert pracy. Dane te mogą napawać optymizmem nie tylko doświadczonych pracowników, ale i osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Co więcej jak wynika z analiz Pracuj.pl, pensje w Małopolsce dla rozpoczynających karierę w kategorii IT, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Ekonomia czy Finanse są wysokie na tle całego kraju.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.