Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.

Chcemy porozmawiać z osobami aktywnymi na rynku zawodowym – zarówno tymi, którzy szukają pracy, jak i tymi, którzy nie planują zmiany. Wybraliśmy wakacyjny termin, by spotkać się z naszymi użytkownikami w mniej zobowiązującej atmosferze i poznać ich problemy i oczekiwania względem Pracuj.pl. Będziemy pytać rozmówców o opinie na temat korzystania z serwisu i aplikacji mobilnej.

Małgorzata Skonieczna, Ekspert ds. badań w Pracuj.pl

Respondenci odwiedzający stanowisko Pracuj Surf otrzymają konkretne zadania, a zespół badaczy będzie obserwować ich działania na portalu. Trwający pięć dni event pozwoli na sprawdzenie kilkunastu tematów dotyczących użytkowej strony serwisu oraz aplikacji.

Nie bez powodu ekipa Pracuj Surf to interdyscyplinarny zespół. Zależy nam, żeby kontakt z użytkownikami mieli nie tylko badacze, ale również osoby, które tworzą serwis Pracuj.pl, czyli programiści i projektanci oraz marketingowcy, komunikujący się na co dzień z osobami szukającymi pracy. W centrum rozwoju produktów Grupy Pracuj jest użytkownik, dlatego postanowiliśmy zrealizować projekt, który pozwoli nam na dotarcie do bardzo licznego grona.

Joanna Malinowska, UX Researcher w Pracuj.pl

W akcję zaangażowane są osoby z zespołów Business Intelligence, Badań i Analiz, Marketingu Users, Design Studio i Product Development Pracuj.pl. Na stoisku Pracuj.pl, na turystów, którzy przyłączą się do akcji, będą czekały wakacyjne gadżety.

Długo przygotowywaliśmy się na spotkanie z naszymi użytkownikami. Wybieraliśmy ciekawe projekty do badań, tworzyliśmy makiety i prototypy rozwiązań. Chcemy wysłuchać wszystkich uwag i pomysłów na ich temat. Dzięki badaniom produktów, jesteśmy w stanie tworzyć funkcje, które są intuicyjne, lubiane, a przede wszystkim potrzebne naszym użytkownikom.

Sylwia Pietrzak, Ekspert ds. Analiz i Projektowania

PracujSUrf.jpg
Serwis internetowy posiada obecnie 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników, co miesiąc odwiedza go średnio ponad 3 mln internautów. Z kolei aplikacja Pracuj.pl znajduje się na pierwszym miejscu pod względem popularności w kategorii „biznes” na App Store i w sklepie Google Play. Z urządzeń mobilnych już w 2017 roku pochodziło aż 3,1 mln CV wysyłanych przez użytkowników Pracuj.pl. 
PracujSurf2.jpgPracujSurf3.jpgPracujSurf4.jpgPracujSurf6.jpgPracujSurf5.jpgPracujSurf1.jpg
Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Klauzula informacyjna

Informujemy, że administratorem podanych przez Państwa danych osobowych („Dane Osobowe”) jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa („Grupa Pracuj”).  Grupa Pracuj przetwarza Dane Osobowe w następujących celach:
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.