Sprawdź, gdzie pasujesz 

Pracuj.pl z nową odsłoną kampanii skierowanej do studentów

Sprawdź, gdzie pasujesz 

Opublikowany

Jak wynika z badań Pracuj.pl, blisko 85% studentów jest zainteresowanych znalezieniem pierwszej poważnej pracy*. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodych osób na rynku pracy, serwis Pracuj.pl startuje z najnowszą kampanią promująca oferty praktyk, staży oraz pracy asystenckiej. 

Kampania, która wystartowała 12 marca br., odwołuje się do potrzeby młodych ludzi, aby czuć się dobrze w nowym, pierwszym miejscu pracy. Ideę tę wyraża główne hasło kampanii: Sprawdź, gdzie pasujesz. Ma ono zachęcić początkujące osoby do próbowania swoich sił na rynku pracy, sprawdzania w czym są dobrzy, co lubią robić, aby w efekcie mogli znaleźć taką pracę, która jest dopasowana do ich oczekiwań.

Działania w ramach kampanii prowadzone będą w kanałach online i offline. Odsłona internetowa będzie obecna w szerokozasięgowych portalach, a także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Instagram oraz w kanałach własnych marki. Kampania reklamowa będzie angażowała odbiorców, wykorzystując różne dostępne formaty, między innymi posty, konkursy oraz współprace z influencerami.

Ważnym obszarem promocji są również bezpośrednie działania na uczelniach i targach pracy. Celem eventów jest wsparcie studentów w przygotowaniu się do podjęcia pierwszej pracy, poprzez przybliżenie im narzędzi i materiałów poradnikowych, jakie dostępne są w serwisie Pracuj.pl. Kampania będzie obecna na 25 wydziałach 17 szkół wyższych w Polsce w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Lublinie, Poznaniu, Gdyni, Katowicach, Szczecinie, Toruniu i Bydgoszczy. Co więcej, przedstawiciele Pracuj.pl pojawią się także na targach pracy w Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi.

W trakcie wydarzeń studenci mają okazję porozmawiać z ekspertami Pracuj.pl oraz zapoznać się z Przewodnikiem „Pracodawcy 2017/2018”. Na miejscu mogą „sprawdzić, gdzie pasują” w specjalnej gifbudce lub fotobudce oraz otrzymają dedykowane gadżety od Pracuj.pl. Działania potrwają do końca kwietnia.

Za główną ideę kampanii oraz komunikację w social media odpowiada agencja Wyobraź sobie. Działania online prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl oraz dom mediowy Performics. Eventy organizowane są przez agencję InCubi, a współprace z influencerami prowadzi agencja Lettly. 

Po jakich kierunkach studiów można zarobić najlepiej?

Niektóre specjalizacje już na początku kariery dają stosunkowo wysokie dochody – absolwent kierunku związanego z IT na start otrzyma przeciętnie aż 5 700 zł brutto. Istnieją jednak takie zawody, w których na lepszą pensję trzeba dłużej poczekać. Na jakie zarobki mogą liczyć początkujący pracownicy? Czy dostają atrakcyjne benefity pozapłacowe? O tym w najnowszym raporcie Pracuj.pl "Dobra pensja na start".

* Badanie Pracuj.pl, Studenci na rynku pracy 2017, N=383

pracuj-ARK-970x200-01f.jpg

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

pracuj292878-04.png

grafika | 1,67 MB

Pobierz
pracuj292341-03.png

grafika | 1,67 MB

Pobierz
pracuj-JUST-300x600-03f.jpg

grafika | 68,2 KB

Pobierz
pracuj-JUST-970x200-01f.jpg

grafika | 73,6 KB

Pobierz
pracuj-ARK-970x200-01f.jpg

grafika | 73,2 KB

Pobierz
pracuj-ARK-300x600-03f.jpg

grafika | 94,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Grupa Pracuj wesprze 15 stypendystów!

temu

W nadchodzącym roku akademickim Grupa Pracuj postanowiła wesprzeć 15 młodych, zdolnych studentów w ramach Funduszu Stypendialnego powołanego przy Fundacji Batorego. O stypendium oraz doradztwo w zakresie planowania przyszłej kariery zawodowej mogli ubiegać się świeżo upieczeni studenci pierwszego roku, wydziałów związanych z informatyką i nowymi technologiami. Jury składające się z przedstawicieli Grupy Pracuj i Fundacji Batorego wybrało piętnastu kandydatów z Lublina, Krakowa, Rzeszowa i Warszawy.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Grupa Pracuj wesprze 15 stypendystów!

temu

W nadchodzącym roku akademickim Grupa Pracuj postanowiła wesprzeć 15 młodych, zdolnych studentów w ramach Funduszu Stypendialnego powołanego przy Fundacji Batorego. O stypendium oraz doradztwo w zakresie planowania przyszłej kariery zawodowej mogli ubiegać się świeżo upieczeni studenci pierwszego roku, wydziałów związanych z informatyką i nowymi technologiami. Jury składające się z przedstawicieli Grupy Pracuj i Fundacji Batorego wybrało piętnastu kandydatów z Lublina, Krakowa, Rzeszowa i Warszawy.
Pracuj.pl dla studentów

temu

W I kwartale 2016 roku na portalu opublikowano o 23% więcej ofert praktyk i staży w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Pracuj.pl w odpowiedzi na ten trend, rozbudowało zakładkę student.pracuj.pl, w której znaleźć można oferty praktyk i staży oraz wiele porad z rynku pracy dedykowanych studentom. Powstaniu nowej zakładki towarzyszy kampania skierowana do studentów, wskazująca na rolę staży i praktyk w rozwoju zawodowym.

Dobra pensja na start -  po jakich kierunkach studiów można zarobić najlepiej?

Czy od razu po studiach można dobrze zarabiać, pracując w zawodzie? Jak wynika z danych Pracuj.pl, zależy to w dużej mierze od wybranego kierunku. Niektóre specjalizacje już na początku kariery dają stosunkowo wysokie dochody – absolwent kierunku związanego z IT na start otrzyma przeciętnie aż 5 700 zł brutto. Istnieją jednak takie zawody, w których na lepszą pensję trzeba dłużej poczekać. Na jakie zarobki mogą liczyć początkujący pracownicy? Czy dostają atrakcyjne benefity pozapłacowe? O tym w najnowszym raporcie Pracuj.pl.