„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Kampania reklamowa Pracuj.pl

„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Opublikowany

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.

W kolejnej już odsłonie formatu „Szef i Reszta” poruszony zostanie temat wynagrodzenia, jako jednej z głównych motywacji do podjęcia decyzji o zmianie pracy. Szef, kluczowa postać w komunikacji marki, po raz kolejny w charakterystyczny dla siebie sposób „zatroszczy się” o swoich pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie.

Kampania obecna będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w odsłonie online. W ramach kampanii prowadzona zostanie także komunikacja  w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.


Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii.

Katarzyna Kociuba, koordynator promocji marki Pracuj.pl


Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów TV zajmuje  się dom mediowy K2 Media. Działania online prowadzone są przez Dział Promocji Online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.
Pracuj_1200x628_Linia_B.jpg
Pracuj_1200x628_Linia_A.jpg

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2000x1300_Linia_A_logo.jpg

grafika | 515 KB

Pobierz
Pracuj_1200x628_Linia_A.jpg

grafika | 233 KB

Pobierz
Pracuj_1200x628_Linia_B.jpg

grafika | 246 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
5 mitów na temat relacji z szefem

temu

Relacje z przełożonym mogą istotnie wpłynąć na nasze zadowolenie z pracy. Mówi się nawet, że przychodzi się do firmy, a odchodzi od szefa. Pracuj.pl sprawdza, ile jest prawdy w tym powiedzeniu - czy stosunki z menedżerem wpływają na decyzję o zmianie pracy i jak Polacy oceniają swoje relacje z przełożonymi?
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
5 mitów na temat relacji z szefem

temu

Relacje z przełożonym mogą istotnie wpłynąć na nasze zadowolenie z pracy. Mówi się nawet, że przychodzi się do firmy, a odchodzi od szefa. Pracuj.pl sprawdza, ile jest prawdy w tym powiedzeniu - czy stosunki z menedżerem wpływają na decyzję o zmianie pracy i jak Polacy oceniają swoje relacje z przełożonymi?
Grupa Pracuj wspiera Szlachetną Paczkę

temu

Pracownicy Grupy Pracuj zaangażowali się w XVII edycję "Szlachetnej Paczki", organizując wsparcie dla 10 rodzin. Firma przekazała łącznie na cele Stowarzyszenia Wiosna ponad 52 tys. zł.

Nowy Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj

Z początkiem października w sklepach mobilnych pojawiła się nowa wersja aplikacji Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj.