Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

Opublikowany

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji Grupy Pracuj, jako profesjonalnego a zarazem przyjaznego pracodawcy. Przekaz kampanii koncentruje się na pokazaniu firmy jako miejsca o wyjątkowej atmosferze, którą tworzą ludzie w niej zatrudnieni. W sesji zdjęciowej udział wzięli pracownicy Grupy, którzy sami zgłosili chęć uczestnictwa w kampanii. Zdjęcia realizowane były w centrali firmy w Warszawie, aby pokazać panującą w niej atmosferę i biuro, w którym pracownicy mają możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni wokół siebie.
Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w trzynastu oddziałach Grupy Pracuj w całej Polsce. Aktualnie oferty pracy można znaleźć w takich obszarach, jak: sprzedaż, obsługa klienta, rozwój oprogramowania, administracja biurowa, prawo, hr oraz marketing. Zatrudnienie w Grupie daje możliwość pracy dla jednej z trzech marek - Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo.
W kampanii wykorzystana została także informacja o tytule Najlepszego Pracodawcy przyznawanego w rankingu Aon Hewitt. Grupa Pracuj S.A. w tym roku awansowała do ścisłej czołówki uzyskując III miejsce w kategorii dużych przedsiębiorstw, a sam tytuł został firmie przyznany po raz piąty z rzędu. Ranking powstaje w oparciu o ankiety przeprowadzane wśród pracowników, dlatego wyróżnienie jest tym cenniejsze dla pracodawcy i staje się automatycznie wskaźnikiem jakości firmy dla poszukujących pracy.
Kampania employer brandingowa zaplanowana została od 7 do 23 stycznia i prowadzona będzie w Internecie, przy wsparciu działań outdoorowych w Warszawie. Billboardy z kampanią będzie można zobaczyć na dziesięciu stacjach warszawskiego metra oraz podczas jednodniowej akcji na CityInfo w metrze i autobusach. W Internecie wykorzystane zostaną własne nośniki Grupy Pracuj czyli: fanpage Pracuj.pl na Facebooku, banery reklamowe na stronie www.pracuj.pl i www.grupapracuj.pl oraz nowy, stworzony na potrzeby kampanii Profil Pracodawcy Grupa Pracuj na www.pracuj.pl. W ramach działań zaplanowano także mailingi i kampanię banerową na Facebooku.
Wszystkie reklamy prowadzą na landing page akcji http://grupapracuj.pl/praca/, na którym  zamieszczone są wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w Grupie Pracuj. Ci kandydaci, którzy nie znajdą w tym momencie interesujących dla siebie propozycji pracy, mogą zostawić swoje CV w bazie kandydatów z myślą o kolejnych rekrutacjach.
Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu.  Kampania została przygotowana wspólnie z Agencją Up.

###
Grupa Pracuj to ekspert w obszarze rekrutacji online i wiodący dostawca rozwiązań technologicznych wspierających działy HR. Od 2000 r. firma pomaga w znalezieniu pracy z pomocą popularnych serwisów rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. Co miesiąc oba portale odwiedza ponad 4 miliony internautów. Grupa Pracuj jest także liderem w obszarze technologicznych rozwiązań usprawniających procesy HR, oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service). System ATS (Applicant Tracking System) eRecruiter od lat z powodzeniem wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej i sprawnej rekrutacji. Emplo to z kolei platforma usprawniająca komunikację i procesy HR w firmach, pomagająca w efektywnym zarządzaniu pracownikami.

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

plakat_eb.jpg

grafika | 758 KB

Pobierz
15_01_08_kampania_employer_brandingowa_grupy_pracuj.pdf

pdf | 260 KB

Pobierz
15_01_08_kampania_employer_brandingowa_grupy_pracuj.doc

doc | 109 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych.  

Kampania "Zarobki bez tabu" nagrodzona

W rozstrzygniętym w miniony piątek najważniejszym konkursie branży PR „Złote Spinacze" w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi” za najlepszą kampanię roku uznano projekt „Zarobki bez tabu" realizowany przez Pracuj.pl wraz z agencjami On Board i Think Kong.