Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Opublikowany

Drugiego marca ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj skierowana do pracowników IT. Hasło „Jobs are waiting for you. Gates are open.” ma na celu zwrócenie uwagi, że Grupa Pracuj dysponuje ciekawymi możliwościami rozwoju zawodowego dla specjalistów IT. Działania reklamowe będą miały charakter zarówno ATL, jak i BTL.

grupa_pracuj_key_visual.jpg
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Pracuj, blisko połowa planowanych nowych miejsc pracy na ten rok to stanowiska w Dziale Rozwoju Produktu. Średnio co trzy miesiące rozpoczynają się prace nad nowym oprogramowaniem, co dla kandydatów oznacza możliwość rozwoju, tworzenia nowych rozwiązań i wdrażania własnych pomysłów. Zatrudnienie w Grupie Pracuj oznacza możliwość pracy dla jednej z trzech marek – Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo przy rozwijaniu, tworzeniu i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w Dziale Rozwoju Produktu. Obecnie poszukiwani są tacy specjaliści, jak: Programiści C#, UX Designerzy, Administratorzy Aplikacji, Testerzy, osoby odpowiadające za jakość oprogramowania, Scrum Masterzy, Front-End Developerzy, czy programiści aplikacji mobilnych iOS oraz Android. Miejscem pracy będzie główna siedziba Grupy Pracuj w centrum Warszawy.
Akcja rozpoczęła się 2 marca i potrwa miesiąc. Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach ATL, BTL, Interactive. W kampanii zostaną wykorzystane nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy i citylighty) i nośniki w metrze (metroboardy). Zaplanowana jest również emisja spotu w CityInfoTV (w autobusach i metrze). W Internecie działania płatne prowadzone będą na portalach branżowych oraz na Facebooku, gdzie pojawią się banery odsyłające na landing page kampanii (grupapracuj.pl/IT). W planach są także niestandardowe akcje promocyjne, które będą miały miejsce na konferencjach i wydarzeniach branżowych. W komunikacji wykorzystane będą także nośniki własne Grupy Pracuj, takie jak: profil Pracuj.pl na Facebooku, strona internetowa Pracuj.pl oraz strona korporacyjna grupapracuj.pl.  
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. W rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE uplasowała się na drugim miejscu wśród polskich firm i na piątym w gronie firm z krajów Europy Środkowej, w kategorii „Wielka Piątka” (Big 5). Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. Grupa Pracuj to także jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma już 5 razy otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w rankingu AON Hewitt. Zatrudnia blisko pół tysiąca osób.
Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Za ideę, kreację i strategię mediową kampanii odpowiada agencja Up. Więcej informacji: grupapracuj.pl/IT

###
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.pdf

pdf | 249 KB

Pobierz
grupa_pracuj_key_visual.jpg

grafika | 51,2 KB

Pobierz
15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.doc

doc | 109 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Grupa Pracuj bije rekordy - ósmy raz Najlepszym Pracodawcą!

temu

Grupa Pracuj sp. z o.o., po raz ósmy z rzędu otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w kategorii dużych firm, w badaniu prowadzonym przez Aon Hewitt. W 12. edycji badania 119 firm poddało się ocenie pracowników pod względem poziomu satysfakcji i zaangażowania.

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczanie pracodawcom najskuteczniejszych narzędzi optymalizujących proces rekrutacji. To jedna z wielu planowanych zagranicznych inwestycji Grupy Pracuj.