Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Opublikowany

Drugiego marca ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj skierowana do pracowników IT. Hasło „Jobs are waiting for you. Gates are open.” ma na celu zwrócenie uwagi, że Grupa Pracuj dysponuje ciekawymi możliwościami rozwoju zawodowego dla specjalistów IT. Działania reklamowe będą miały charakter zarówno ATL, jak i BTL.

grupa_pracuj_key_visual.jpg
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Pracuj, blisko połowa planowanych nowych miejsc pracy na ten rok to stanowiska w Dziale Rozwoju Produktu. Średnio co trzy miesiące rozpoczynają się prace nad nowym oprogramowaniem, co dla kandydatów oznacza możliwość rozwoju, tworzenia nowych rozwiązań i wdrażania własnych pomysłów. Zatrudnienie w Grupie Pracuj oznacza możliwość pracy dla jednej z trzech marek – Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo przy rozwijaniu, tworzeniu i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w Dziale Rozwoju Produktu. Obecnie poszukiwani są tacy specjaliści, jak: Programiści C#, UX Designerzy, Administratorzy Aplikacji, Testerzy, osoby odpowiadające za jakość oprogramowania, Scrum Masterzy, Front-End Developerzy, czy programiści aplikacji mobilnych iOS oraz Android. Miejscem pracy będzie główna siedziba Grupy Pracuj w centrum Warszawy.
Akcja rozpoczęła się 2 marca i potrwa miesiąc. Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach ATL, BTL, Interactive. W kampanii zostaną wykorzystane nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy i citylighty) i nośniki w metrze (metroboardy). Zaplanowana jest również emisja spotu w CityInfoTV (w autobusach i metrze). W Internecie działania płatne prowadzone będą na portalach branżowych oraz na Facebooku, gdzie pojawią się banery odsyłające na landing page kampanii (grupapracuj.pl/IT). W planach są także niestandardowe akcje promocyjne, które będą miały miejsce na konferencjach i wydarzeniach branżowych. W komunikacji wykorzystane będą także nośniki własne Grupy Pracuj, takie jak: profil Pracuj.pl na Facebooku, strona internetowa Pracuj.pl oraz strona korporacyjna grupapracuj.pl.  
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. W rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE uplasowała się na drugim miejscu wśród polskich firm i na piątym w gronie firm z krajów Europy Środkowej, w kategorii „Wielka Piątka” (Big 5). Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. Grupa Pracuj to także jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma już 5 razy otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w rankingu AON Hewitt. Zatrudnia blisko pół tysiąca osób.
Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Za ideę, kreację i strategię mediową kampanii odpowiada agencja Up. Więcej informacji: grupapracuj.pl/IT

###
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.pdf

pdf | 249 KB

Pobierz
grupa_pracuj_key_visual.jpg

grafika | 51,2 KB

Pobierz
15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.doc

doc | 109 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.