Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

Opublikowany

Drugiego marca ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj skierowana do pracowników IT. Hasło „Jobs are waiting for you. Gates are open.” ma na celu zwrócenie uwagi, że Grupa Pracuj dysponuje ciekawymi możliwościami rozwoju zawodowego dla specjalistów IT. Działania reklamowe będą miały charakter zarówno ATL, jak i BTL.

grupa_pracuj_key_visual.jpg
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Pracuj, blisko połowa planowanych nowych miejsc pracy na ten rok to stanowiska w Dziale Rozwoju Produktu. Średnio co trzy miesiące rozpoczynają się prace nad nowym oprogramowaniem, co dla kandydatów oznacza możliwość rozwoju, tworzenia nowych rozwiązań i wdrażania własnych pomysłów. Zatrudnienie w Grupie Pracuj oznacza możliwość pracy dla jednej z trzech marek – Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo przy rozwijaniu, tworzeniu i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w Dziale Rozwoju Produktu. Obecnie poszukiwani są tacy specjaliści, jak: Programiści C#, UX Designerzy, Administratorzy Aplikacji, Testerzy, osoby odpowiadające za jakość oprogramowania, Scrum Masterzy, Front-End Developerzy, czy programiści aplikacji mobilnych iOS oraz Android. Miejscem pracy będzie główna siedziba Grupy Pracuj w centrum Warszawy.
Akcja rozpoczęła się 2 marca i potrwa miesiąc. Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach ATL, BTL, Interactive. W kampanii zostaną wykorzystane nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy i citylighty) i nośniki w metrze (metroboardy). Zaplanowana jest również emisja spotu w CityInfoTV (w autobusach i metrze). W Internecie działania płatne prowadzone będą na portalach branżowych oraz na Facebooku, gdzie pojawią się banery odsyłające na landing page kampanii (grupapracuj.pl/IT). W planach są także niestandardowe akcje promocyjne, które będą miały miejsce na konferencjach i wydarzeniach branżowych. W komunikacji wykorzystane będą także nośniki własne Grupy Pracuj, takie jak: profil Pracuj.pl na Facebooku, strona internetowa Pracuj.pl oraz strona korporacyjna grupapracuj.pl.  
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. W rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE uplasowała się na drugim miejscu wśród polskich firm i na piątym w gronie firm z krajów Europy Środkowej, w kategorii „Wielka Piątka” (Big 5). Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. Grupa Pracuj to także jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma już 5 razy otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w rankingu AON Hewitt. Zatrudnia blisko pół tysiąca osób.
Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Za ideę, kreację i strategię mediową kampanii odpowiada agencja Up. Więcej informacji: grupapracuj.pl/IT

###
Grupa Pracuj to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej. Działalność Firmy koncentruje się na rozwiązaniach technologicznych w obszarze rekrutacji on-line oraz wspomagających firmy w utrzymaniu i rozwoju pracowników. Z produktów i usług firmy aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Grupa Pracuj jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. W obszarze rozwiązań technologicznych oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service) oferuje dwa produkty: system eRecruiter, który od lat wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej rekrutacji oraz innowacyjną platformę emplo.com, usprawniającą komunikację i procesy HR w firmach. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.pdf

pdf | 249 KB

Pobierz
grupa_pracuj_key_visual.jpg

grafika | 51,2 KB

Pobierz
15_03_04_kampania_employer_brandingowa_ip.doc

doc | 109 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Grupa Pracuj wspiera Szlachetną Paczkę

temu

Pracownicy Grupy Pracuj zaangażowali się w XVII edycję "Szlachetnej Paczki", organizując wsparcie dla 10 rodzin. Firma przekazała łącznie na cele Stowarzyszenia Wiosna ponad 52 tys. zł.

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczanie pracodawcom najskuteczniejszych narzędzi optymalizujących proces rekrutacji. To jedna z wielu planowanych zagranicznych inwestycji Grupy Pracuj.