Wyzwania HR 2017 – program konferencji stworzony przez ekspertów branży

Wyzwania HR 2017 – program konferencji stworzony przez ekspertów branży

Opublikowany

Wyzwania HR 2017 – cykl konferencji dla branży Human Resources – startuje już 25 kwietnia w Katowicach. Tegoroczny program wydarzenia po raz pierwszy w historii został opracowany z udziałem uznanych liderów opinii – Pauliny Basty, Zyty Machnickiej, Tiny Sobocińskiej i Grzegorza Skibińskiego. Eksperci zostali zaproszeni do specjalnie powołanej w tym celu Rady Programowej.

750x300.jpg
Organizator konferencji – serwis rekrutacyjny Pracuj.pl – zaprosił Paulinę Bastę (Dyrektor HR w Techlandzie, autorkę bloga paulinabasta.com), Zytę Machnicką (Employer Branding Partnera oraz Trener w Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl), Tinę Sobocińską (Dyrektor ds. HR i Komunikacji w DHL Parcel) oraz Grzegorza Skibińskiego (Dyrektora Personalnego w Citi Handlowy) do stworzenia koncepcji merytorycznej oraz podstawy programowej tegorocznych Wyzwań HR. Rada zidentyfikowała i wybrała najciekawsze i najbardziej aktualne obszary merytoryczne, które stanowią praktyczną odpowiedź na najważniejsze wyzwania w pracy HR-owców.
Zróżnicowana formuła tegorocznej edycji konferencji obejmuje zarówno wystąpienia merytoryczne ekspertów z zakresu nowoczesnych technologii w HR, marketingu i komunikacji, jak i technik sprzedażowych i negocjacyjnych. Planowane są praktyczne warsztaty z projektowania procesów rekrutacyjnych oraz regionalne przykłady najlepszych praktyk przedstawione w formie case-studies.
Do grona prelegentów cyklu Wyzwań HR zaproszeni zostali między innymi: Ewa Korecka (FlexHR), Marcin Olkowicz (Związek Firm Public Relations) oraz Jakub Banasiak (CS JET). Konferencję poprowadzi mówca, trener, coach i autor tekstów Rafał Żak, a wydarzenie zakończy wystąpienie Radosława Kotarskiego – twórcę znanego kanału popularnonaukowego Polimaty w serwisie YouTube. Tym razem publiczność Wyzwań HR będzie mogła poznać wciągające i inspirujące historie dotyczące branży w formacie HR Polimaty.

Wyzwania HR to niezwykle dynamiczny projekt. Co roku zmieniamy jego konwencję, wprowadzamy nowe tematy, zapraszamy nowych prelegentów i testujemy nowe formaty. Chcemy być blisko aktualnych wyzwań i problemów HR-owców. Nasze konferencje są zarówno mocno merytoryczne – jest to solidna porcja wiedzy, która pozwala naszym uczestnikom podnosić własne kompetencje i rozwijać się zawodowo – ale również stanowią źródło inspiracji i wyznaczają nowe kierunki w myśleniu o HR. Tak też będzie w tym roku. Dzięki zaangażowaniu ekspertów zaproszonych do Rady Programowej stworzyliśmy bardzo ciekawy program, który przede wszystkim będzie praktyczny, ale także innowacyjny, ponieważ pozwoli uczestnikom spojrzeć na swoje codzienne wyzwania okiem sprzedaży, marketingu, biznesu 

komentuje Iga Pazio, redaktor naczelna platformy WyzwaniaHR.pl i Kompendium HR w Grupie Pracuj.

Szczegółowy program konferencji oraz zapisy dostępne są na stronie www.wyzwaniahr.pl/konferencje

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Pracuj.pl specjalizuje się również w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 120 krajach świata. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie.  www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

wyzwania_hr_informacja_prasowa_pracuj_pl_22_03_2017.pdf

pdf | 573 KB

Pobierz
240x160.jpg

grafika | 15,8 KB

Pobierz
wyzwania_hr_informacja_prasowa_pracuj_pl_22_03_2017.docx

docx | 84,2 KB

Pobierz
katowice_stopka_konferencja_wyzwania_hr.jpg

grafika | 37 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.