Ruszyła kampania promocyjna Dni Pracodawców
Ruszyła kampania promocyjna Dni Pracodawców

Ruszyła kampania promocyjna Dni Pracodawców

Published

Nowa kampania Grupy Pracuj. „Pracodawcy stają na głowie” to hasło kampanii promującej Dni Pracodawców, wydarzenia on-line, które odbędzie się w dniach 7 - 11 kwietnia. Przez tydzień ponad 120 firm zaprezentuje, dlaczego warto u nich pracować. Kampania prowadzona przez Grupę Pracuj obejmuje outdoor, reklamę online oraz współpracę z blogerami.

Motywem przewodnim kampanii są stojące na głowie postacie. W wersji outdoorowej jest to kreacja z męskimi nogami, wystającymi poza obramowanie billboardu. Hasło kampanii „Pracodawcy stają na głowie” ma podkreślić fakt, że proces rekrutacyjny jest dużym wyzwaniem również dla firm. Choć bezrobocie nadal utrzymuje się na wysokim poziomie, pracodawcy cały czas mają problem ze znalezieniem doświadczonych specjalistów i menedżerów.

Naszą kampanią pokazujemy, że pracodawcy również wkładają dużo wysiłku, by pozyskać do swojej firmy najlepszych kandydatów. W wielu przypadkach znalezienie odpowiedniego pracownika bywa kilkumiesięcznym procesem

mówi Anna Hołdyńska z Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl

Billboardy z niecodzienną kreacją można zobaczyć w siedmiu największych polskich aglomeracjach: Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Motyw stawania na głowie znalazł się również w reklamach online. Dodatkowo, prowadzona jest szeroko zasięgowa kampania e-mail, kampania w sieci reklamowej Google oraz kampania AdWords.

Blogerzy też stanęli na głowie

Działania promocyjne objęły również współpracę z blogerami, którzy opublikowali na swoich fanpage’ach na Facebooku posty nawiązujące do stawania na głowie, oznaczone hashtagiem #dogórynogami, po czym wyjaśnili ich kontekst w dniu inauguracji Dni Pracodawców. Do akcji włączyły się blogi: Jest kultura, Epizody z bezrobocia, Pijaru Koksu, Zombie Samurai, Czas Gentelmanów i Głosy w mojej głowie. Dwóch blogerów opisało też wydarzenie w artykułach na swoich blogach: http://www.zombiesamurai.pl/2014/04/dni-pracodawcow/ i http://pijarukoksu.pl/rynek-pracy-staje-glowie-employer-brandingu-slow.html.
Dni Pracodawców promowane są poprzez zwiastun: http://youtu.be/iaRP4UE5jdw oraz film ze znanym dziennikarzem i szkoleniowcem, Tomaszem Kammelem – oba dostępne są w serwisie YouTube. Specjalnie na Dni Pracodawców Tomasz Kammel przygotował też cykl sesji motywacyjnych, w których podpowie, jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, m.in. poprzez odpowiednie nastawienie i opanowanie stresu
Wydarzenie będzie komunikowane także poprzez działania PR i promowane w serwisie Pracuj.pl. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Albedo Marketing.
Odwiedzający platformę www.DniPracodawcow.pl będą mogli zadać pytania ponad 120 pracodawcom z kilkunastu branż, zapoznać się z opiniami ich pracowników oraz procesem rekrutacyjnym. Podczas Dni Pracodawców można wziąć udział w ponad 30 czatach i 5 seminariach online. To jedyna w swoim rodzaju okazja, by lepiej poznać interesującą nas firmę i przekonać się, czy chcielibyśmy w niej pracować.

Copy/print text

Share

Attachments

Download All

2014-04-07-informacja-pracujpl-pracodawcy-staja-na-glowie-kampania.pdf

pdf | 180 KB

Download
2014-04-07-informacja-pracujpl-pracodawcy-staja-na-glowie-kampania.doc

doc | 124 KB

Download
dni-pracodawcow-billboard-600x400.jpg

image | 79.5 KB

Download
Related Stories
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

ago

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

ago

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

ago

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

ago

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

ago

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

ago

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

ago

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

ago

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

ago

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

ago

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.

Firmy znów szukają więcej osób do pracy

Raport Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów w I kwartale 2014”.  Jak wynika z kwartalnego raportu Pracuj.pl, znów jest nieco lepiej na rynku pracy niż przed kwartałem. Co prawda ofert zawsze przybywa na początku roku, bo firmy po okresie świątecznym rozpoczynają nowe procesy rekrutacyjne, ale tym razem ich przyrost był dość znaczący. Również w ujęciu rocznym widać, że firmy mają do zaoferowania nieco więcej miejsc pracy. Jak prognozuje Przemysław Gacek, prezes zarządu Grupy Pracuj SA, do której należy portal, z pewnością nie możemy jeszcze liczyć na spektakularny przyrost liczby ofert pracy, ale zmierzamy w dobrym kierunku.