Pracuj.pl liderem cyfrowej rekrutacji w lutym i marcu

Badanie Gemius/PBI

Pracuj.pl liderem cyfrowej rekrutacji w lutym i marcu

Opublikowany

3,1 mln – tylu realnych użytkowników odwiedziło w marcu Pracuj.pl według wyników badania PBI/Gemius. To zdecydowanie najlepszy rezultat wśród portali rekrutacyjnych w Polsce. W tym czasie serwis objął swoim zasięgiem więcej, niż co dziesiątego polskiego internautę (11%). Jak zaznacza Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl, zespół portalu stale działa nad nowymi rozwiązaniami, wspierającymi rozwój funkcji dostępnych dla kandydatów i rekruterów.

1920x475pop4_fb_pracuj14_04.png
Według najnowszych badań Gemius/PBI, Pracuj.pl już dwa miesiące z rzędu (luty-marzec 2018) był jedynym portalem rekrutacyjnym w Polsce, który przekroczył 3 mln realnych użytkowników (real users). Ich liczba w marcu urosła o 14,6% w stosunku do analogicznego okresu w 2017. To największa zmiana wśród konkurencji. Portal odnotował wzrost liczby odsłon o 1/3 (32%), a internauci poświęcali na wizytę w serwisie średnio około 7 minut i 18 sekund.

Liczby te dowodzą, że blisko dwie dekady działalności Pracuj.pl pozwoliły zgromadzić doświadczenie w budowaniu zaangażowania użytkowników; nawet w sytuacji rynkowej, nazywanej rynkiem kandydata. Jednocześnie widzimy, że branża dojrzewa i mobilizuje nas do dalszego rozwoju. Kluczem do spełnienia potrzeb jest stały wzrost, proponowanie coraz lepszych narzędzi i intuicyjnego interfejsu. Prowadzimy projekty badawczo-rozwojowe związane np. z szybkością i trafnością wyszukiwania ofert pracy, nieustannie inwestujemy także rozwiązania mobilne.

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl


Efekty rozwoju portalu pokazują także dane dotyczące m.in. wzrostu liczby użytkowników, wysyłanych przez nich aplikacji oraz ogromna popularność rozwiązań mobilnych. Jak podkreśla Rafał Nachyna, w połowie kwietnia na Pracuj.pl zamieszczonych było blisko 47 tysięcy ofert pracy. Duża ilość ogłoszeń generuje jednocześnie rosnącą liczbę osób wysyłających CV do pracodawców.

W marcu 2018 na Pracuj.pl wysłano łącznie o 14% więcej aplikacji, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Ogromne zmiany widzimy w przypadku smartfonów. W całym 2017 roku z urządzeń mobilnych pochodziło 3,1 mln aplikacji o pracę wysyłanych przez użytkowników Pracuj.pl. To ponad trzykrotny wzrost rok do roku i kolejny dowód na ogromne znaczenie mobile w działaniach rekrutacyjnych. Trend ten obserwowaliśmy także w I kwartale 2018. Ważnym czynnikiem oceny skuteczności działań jest dla nas także ilość zarejestrowanych użytkowników. Jest ich już 6,46 mln, a tylko w marcu dołączyło do tej grupy kolejne 66,5 tysiąca osób. Dzięki tym danym możemy podejmować decyzje o kierunkach rozwoju.

Rafał Nachyna, Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl

Serwis rekrutacyjny jest flagowym elementem ekosystemu technologicznego, konsekwentnie budowanego przez Grupę Pracuj dla świata HR. Tworzą go cztery marki: Pracuj.pl, eRecruiter (rozwiązanie wspierające rekrutację), emplo (platforma komunikacji i zarządzania procesami HR) i Rabota.ua (największy serwis rekrutacyjny na Ukrainie). Za ich realizację odpowiada grupa ponad 800 pracowników. Z tworzonych przez nich produktów i usług korzysta 40 tysięcy klientów z 40 krajów.
800x800_fb_pracuj14_04pop4.png

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

800x800_fb_pracuj14_04pop4.png

grafika | 878 KB

Pobierz
800x800_fb2_pracuj14_04pop4.png

grafika | 874 KB

Pobierz
1920x475pop3c_fb_pracuj14_04.png

grafika | 1,18 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.