Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

Opublikowany

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!

Początek roku okazał się bardzo udany dla aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Świadczy o tym nagroda zdobyta w plebiscycie Mobility Trends, w kategorii najlepsza aplikacja mobilna B2B 2017 roku. Była to już 8. edycja konkursu, o którego wynikach zadecydowały głosy użytkowników. 

Dla nas to nie tylko nagroda za wykonaną pracę, ale również potwierdzenie, że to co robimy podoba się użytkownikom. Nagroda motywuje nas do działania i stałego ulepszania produktu. 

Artur Kotliński, product owner w Pracuj.pl

^A1E8CAE6C35235F88F6617FDF0D93C6B392E5C3322375E01C3^pimgpsh_fullsize_distr.jpgGala-Mobility-Trends-2017-5-700x467 (1).jpgAB_03345.jpgAplikacja mobilna B2B roku 2017.jpgGala-Mobility-Trends-2017-laureaci-700x354.jpgObraz1.png



500 tys. przesłanych aplikacji

Dodatkowo, w styczniu 2018 aplikacja mobilna Pracuj.pl pobiła kolejny rekord w liczbie aplikacji wysłanych za pośrednictwem aplikacji, osiągając wynik 500 tys. aplikacji. Poprzedni rekord z października 2017 wynosił ponad 397 tys. aplikacji.


Mobility Trends

Co działo się na 8 edycji Gali Mobility Trends? Prezentujemy krótką relację :) https://www.youtube.com/watch?v=pCTOSkYDosY

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Artur Kotliński

temu

Ekspert ds. rozwoju aplikacji mobilnej Pracuj.pl
Artur Kotliński

temu

Ekspert ds. rozwoju aplikacji mobilnej Pracuj.pl
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
Artur Kotliński

temu

Ekspert ds. rozwoju aplikacji mobilnej Pracuj.pl
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Artur Kotliński

temu

Ekspert ds. rozwoju aplikacji mobilnej Pracuj.pl
Stawiamy na zmiany!

temu

Bieżące informacje o statusie CV, onboarding dla nowych użytkowników i dostosowanie serwisu do wymogów RODO – to tylko część zmian wprowadzonych w ostatnim czasie na Pracuj.pl. Serwis gromadzi obecnie blisko 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tysięcy aktywnych rekruterów. Grupa Pracuj nie ustaje w rozwoju swojej wiodącej marki, przyciągając kolejnych internautów.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.