„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

Opublikowany

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.


Kampania wideo online

Kontynuacja kampanii w formacie wideo on-line ma zachęcać użytkowników do wygodnego szukania pracy z aplikacją Pracuj.pl. Dodatkowe filmy rozwijają historię znaną ze  spotu telewizyjnego - można w nich poznać kolejne przemyślenia i działania Szefa oraz pracowników jego zespołu.

Pracuj.pl

Szkolenie „Pieniądze szczęścia nie dają” dało do myślenia wielu uczestnikom… Zobacz kolejny odcinek z cyklu „Szef i Reszta” i sprawdź, co o tym myślą Henryk i Janusz.


Cykl "Szef radzi"

W digitalowej odsłonie kampanii Pracuj.pl wystartował równolegle cykl „Szef radzi”. W ramach prowadzonych działań, poza kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, powstały spoty indywidualnie dedykowane dziewięciu popularnym twórców internetowym. Szef z kampanii Pracuj.pl podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat sposobu prowadzenia biznesu. Pierwsze porady Szefa można obejrzeć już na profilu facebookowym m.in. Michała Sadowskiego, Michała Góreckiego czy Mordoru na Domaniewskiej. Ponadto na Facebooku Pracuj.pl użytkownicy mogą znaleźć humorystyczne treści motywacyjne od Szefa zwane „Szefotywatorami”.


Internetową odsłonę serialu „Szef i Reszta” oraz cykl "Szef radzi" przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals.

Pracuj.pl

Każdy powinien wziąć sobie do serca rady Szefa. Tak jak Michał Goo Górecki, który za jego namową błyskawicznie zmienił styl. Tu Rada Szefa dla Michała: https://www.facebook.com/michalgoreckipl/videos/1050144068455840/

Michał Goo Górecki

Podobno po 30 nie wypada chodzić w t-shirtach z napisami, a już na pewno w „czapkach z płaskim daszkiem“ za co zostałem jakiś czas temu zjechany w komentarzach. A po 40? Heloł!!! A więc czeka mnie zmiana stylu. Tym bardziej, że zasięgnąłem ostatnio rady pewnego Bardzo Ważnego Stylisty. O to co mi doradził :D

Mordor Na Domaniewskiej

Przerwa na lanczyk? Kawka w kuchni? Oko Saurona patrzy i widzi!!!

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Sprawdź, gdzie pasujesz 

temu

Jak wynika z badań Pracuj.pl, blisko 85% studentów jest zainteresowanych znalezieniem pierwszej poważnej pracy*. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodych osób na rynku pracy, serwis Pracuj.pl startuje z najnowszą kampanią promująca oferty praktyk, staży oraz pracy asystenckiej. 
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Sprawdź, gdzie pasujesz 

temu

Jak wynika z badań Pracuj.pl, blisko 85% studentów jest zainteresowanych znalezieniem pierwszej poważnej pracy*. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodych osób na rynku pracy, serwis Pracuj.pl startuje z najnowszą kampanią promująca oferty praktyk, staży oraz pracy asystenckiej. 
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Sprawdź, gdzie pasujesz 

temu

Jak wynika z badań Pracuj.pl, blisko 85% studentów jest zainteresowanych znalezieniem pierwszej poważnej pracy*. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodych osób na rynku pracy, serwis Pracuj.pl startuje z najnowszą kampanią promująca oferty praktyk, staży oraz pracy asystenckiej. 
Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

temu

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.