Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

Opublikowany

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.

23 października, podczas uroczystej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim w Warszawie przedstawiciele Pracuj.pl i współtwórcy kampanii – agencja Scholz&Friends oraz dom mediowy K2 Media - odebrali srebrną statuetkę w kategorii Usługi.

Sprawdź, czy nie szukasz - pracownik miesiąca


Działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta” serwis Pracuj.pl prowadzi od jesieni 2016 roku. Historie  ekscentrycznego Szefa i jego podwładnych mają zmotywować odbiorców do częstszych poszukiwań interesujących ofert pracy w serwisie i aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Myśl tę odzwierciedla główne hasło kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”. Po pozytywnym odbiorze odsłony telewizyjnej, marka Pracuj.pl postawiła na dalszą komunikację spotów internetowych w kanałach społecznościowych.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty telewizyjne wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy K2 Media.

Szef i Reszta - Wypieki

Podczas 18. Gali Effie Awards wręczono 54 statuetki w 22 kategoriach. Przyznano je twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2016 roku. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Klauzula informacyjna

temu

Informujemy, że administratorem podanych przez Państwa danych osobowych („Dane Osobowe”) jest Grupa Pracuj sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa („Grupa Pracuj”).  Grupa Pracuj przetwarza Dane Osobowe w następujących celach: . Jednocześnie informujemy, że:- Dan

Grupa Pracuj bije rekordy - ósmy raz Najlepszym Pracodawcą!

Grupa Pracuj sp. z o.o., po raz ósmy z rzędu otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w kategorii dużych firm, w badaniu prowadzonym przez Aon Hewitt. W 12. edycji badania 119 firm poddało się ocenie pracowników pod względem poziomu satysfakcji i zaangażowania.