Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

Pracuj.pl ze srebrnym Effie!

Opublikowany

Kampania „Szef i Reszta” promująca serwis i aplikację mobilną Pracuj.pl została doceniona w prestiżowym konkursie Effie Awards, jako jedna z najefektywniejszych kampanii marketingowych w Polsce.

23 października, podczas uroczystej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim w Warszawie przedstawiciele Pracuj.pl i współtwórcy kampanii – agencja Scholz&Friends oraz dom mediowy K2 Media - odebrali srebrną statuetkę w kategorii Usługi.

Sprawdź, czy nie szukasz - pracownik miesiąca


Działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta” serwis Pracuj.pl prowadzi od jesieni 2016 roku. Historie  ekscentrycznego Szefa i jego podwładnych mają zmotywować odbiorców do częstszych poszukiwań interesujących ofert pracy w serwisie i aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Myśl tę odzwierciedla główne hasło kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”. Po pozytywnym odbiorze odsłony telewizyjnej, marka Pracuj.pl postawiła na dalszą komunikację spotów internetowych w kanałach społecznościowych.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty telewizyjne wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy K2 Media.

Szef i Reszta - Wypieki

Podczas 18. Gali Effie Awards wręczono 54 statuetki w 22 kategoriach. Przyznano je twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2016 roku. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Grupa Pracuj wspiera Szlachetną Paczkę

temu

Pracownicy Grupy Pracuj zaangażowali się w XVII edycję "Szlachetnej Paczki", organizując wsparcie dla 10 rodzin. Firma przekazała łącznie na cele Stowarzyszenia Wiosna ponad 52 tys. zł.

Grupa Pracuj bije rekordy - ósmy raz Najlepszym Pracodawcą!

Grupa Pracuj sp. z o.o., po raz ósmy z rzędu otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w kategorii dużych firm, w badaniu prowadzonym przez Aon Hewitt. W 12. edycji badania 119 firm poddało się ocenie pracowników pod względem poziomu satysfakcji i zaangażowania.