„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

Opublikowany

1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych.  

Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja K2.

Wysokość pensji to drażliwy, często skrywany temat. Nie rozmawiamy o niej z bliskimi, nie rozmawiamy z kolegami po fachu. Przez to nie wiemy, czy zarabiamy tyle, ile powinniśmy. Finalnie rozmowy z przełożonym o podwyżce są jednym z najbardziej stresujących momentów w naszym zawodowym życiu. Właśnie takie rozmowy z szefem to motyw przewodni przygotowanego przez nas spotu.

wyjaśnia Arek Szulczyński, Creative Director K2.

Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi Polakom, że na rynku są dostępne narzędzia, które ułatwiają rozmowę z przełożonym o wynagrodzeniu. Nie musimy zgadywać, ile powinniśmy zarabiać, możemy wejść na Pracuj.pl, wypełnić ankietę i sprawdzić, czy nasza pensja jest adekwatna do naszego doświadczenia i zakresu obowiązków. Z taką wiedzą rozmowa o podwyżce może wyglądać zupełnie inaczej niż w spocie.

dodaje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający serwisu Pracuj.pl.  

Spot telewizyjny (link: http://z.pracuj.pl/10m7sKp) został zrealizowany przez Agencję K2 przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time oraz reżyserem Łukaszem Jaworskim. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek.  Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD.
Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations i social media. Na zlecenie Pracuj.pl został przygotowany m.in. raport TNS z badania dotyczącego postaw Polaków wobec rozmów o podwyżce. Działania w social mediach obejmą współpracę z blogermi i vlogerami m.in. cykliczną współpracę z Kubą Jankowskim. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook. Za działania z zakresu media relations i social media odpowiada Havas PR Warsaw.  
Agencja K2 współpracuje z Pracuj.pl od 2004 roku. W tym czasie wspólnie zrealizowano kilka projektów marketingowych, m.in. telewizyjną kampanię wizerunkową pt. „Gratulujemy Odważnym”.
Agencja Havas PR Warsaw, oprócz realizowania działań komunikacyjnych przy kampanii reklamowej, podpisała z Grupą Pracuj umowę na stałe wsparcie z zakresu public relations, która obowiązuję do końca roku.
Spot można również obejrzeć na kanale Pracuj.pl na YouTubie: http://z.pracuj.pl/10m7sKp

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 20 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. Pracuj.pl jest także członkiem - założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2014_10_01_pracuj_pl_o_zarobkach_ip.doc

doc | 158 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

temu

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

temu

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

temu

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.

Polak po raz pierwszy ukończył Race Across America w kategorii solo

4 800 kilometrów, 12 stanów i 12 dni bez przerwy – to w skrócie zasady Race Across America, rowerowego wyścigu, który ukończył 22 czerwca Remigiusz Siudziński. Tym samym został pierwszym Polakiem, który samodzielnie ukończył ten morderczy wyścig.