Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014
Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Opublikowany

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii serwisu Pracuj.pl, realizowanej przez agencje On Board i Think Kong.

Kampania „Zarobki bez Tabu”, prowadzona w okresie marzec – maj 2014 roku, miała na celu wywołanie publicznej dyskusji dotyczącej wysokości płac, przy jednoczesnym zachęceniu Polaków do analizy poziomu swojego wynagrodzenia za pośrednictwem strony zarobki.pracuj.pl. Obejmowała działania media relations, komunikację w mediach społecznościowych w tym współpracę z blogerami, konkurs dla użytkowników oraz działania ambientowe na ulicach największych polskich miast. Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Pracuj.pl w składzie: Elżbieta Flasińska, Justyna Manikowska, Anna Częścik, Agnieszka Dobosz.
W ramach kampanii powstał raport „Polacy mówią o płacy”, zrealizowany we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS Polska. Ekspertami udzielającymi merytorycznego wsparcia kampanii zostali socjolog prof. dr hab. Małgorzata Fuszara oraz seksuolog prof. dr hab. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Temat zarobków spotkał się z dużym zainteresowaniem mediów, które chętnie publikowały wyniki badania. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno mediów jak i internautów, którzy dyskutowali na temat zarobków w social mediach, w tym na blogach.
Serwis zarobki.pracuj.pl udostępnia raport o zarobkach, generowany po wypełnieniu krótkiego formularza. Narzędzie  pozwala użytkownikowi na określenie, jak jego zarobki kształtują się na tle innych osób z podobnym doświadczeniem i na podobnym stanowisku. Przekłada się to na zdobycie wiedzy pomocnej chociażby przy negocjowaniu podwyżki czy przygotowywaniu się do rozmowy rekrutacyjnej.
To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymała  kampania „Zarobki bez Tabu”. Została również nagrodzona w grudniu 2014 roku w najważniejszym konkursie branży PR - otrzymała Złoty Spinacz za najlepszą kampanię w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi”.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs, organizowany przez League of American Communications Professionals (LACP), w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 20 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.