Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014
Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Opublikowany

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii serwisu Pracuj.pl, realizowanej przez agencje On Board i Think Kong.

Kampania „Zarobki bez Tabu”, prowadzona w okresie marzec – maj 2014 roku, miała na celu wywołanie publicznej dyskusji dotyczącej wysokości płac, przy jednoczesnym zachęceniu Polaków do analizy poziomu swojego wynagrodzenia za pośrednictwem strony zarobki.pracuj.pl. Obejmowała działania media relations, komunikację w mediach społecznościowych w tym współpracę z blogerami, konkurs dla użytkowników oraz działania ambientowe na ulicach największych polskich miast. Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Pracuj.pl w składzie: Elżbieta Flasińska, Justyna Manikowska, Anna Częścik, Agnieszka Dobosz.
W ramach kampanii powstał raport „Polacy mówią o płacy”, zrealizowany we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS Polska. Ekspertami udzielającymi merytorycznego wsparcia kampanii zostali socjolog prof. dr hab. Małgorzata Fuszara oraz seksuolog prof. dr hab. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Temat zarobków spotkał się z dużym zainteresowaniem mediów, które chętnie publikowały wyniki badania. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno mediów jak i internautów, którzy dyskutowali na temat zarobków w social mediach, w tym na blogach.
Serwis zarobki.pracuj.pl udostępnia raport o zarobkach, generowany po wypełnieniu krótkiego formularza. Narzędzie  pozwala użytkownikowi na określenie, jak jego zarobki kształtują się na tle innych osób z podobnym doświadczeniem i na podobnym stanowisku. Przekłada się to na zdobycie wiedzy pomocnej chociażby przy negocjowaniu podwyżki czy przygotowywaniu się do rozmowy rekrutacyjnej.
To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymała  kampania „Zarobki bez Tabu”. Została również nagrodzona w grudniu 2014 roku w najważniejszym konkursie branży PR - otrzymała Złoty Spinacz za najlepszą kampanię w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi”.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs, organizowany przez League of American Communications Professionals (LACP), w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 20 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Nowy Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj

temu

Z początkiem października w sklepach mobilnych pojawiła się nowa wersja aplikacji Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Nowy Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj

temu

Z początkiem października w sklepach mobilnych pojawiła się nowa wersja aplikacji Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj.pl pomaga studentom przyspieszyć na rynku pracy

temu

Według raportu „Rynek praktyk i staży 2017 r.” w ciągu trzech kwartałów na Pracuj.pl opublikowano 8 695 ofert staży i praktyk. Pracodawcy poszukiwali głównie studentów chcących zdobyć doświadczenie w finansach, handlu i sprzedaży, a także w HR, IT oraz marketingu. Ten potencjał daje szansę studentom na znalezienie ciekawej pracy i zdobycie cennego doświadczenia, w czym chce wspierać ich Pracuj.pl w nowej kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”.
Nowy Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj

temu

Z początkiem października w sklepach mobilnych pojawiła się nowa wersja aplikacji Kalkulator Wynagrodzeń od Grupy Pracuj.
„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

temu

Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, promująca aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Najnowsze działania są kontynuacją kampanii, której motywem przewodnim niezmiennie jest charakterystyczna postać Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Grupa Pracuj wesprze 15 stypendystów!

temu

W nadchodzącym roku akademickim Grupa Pracuj postanowiła wesprzeć 15 młodych, zdolnych studentów w ramach Funduszu Stypendialnego powołanego przy Fundacji Batorego. O stypendium oraz doradztwo w zakresie planowania przyszłej kariery zawodowej mogli ubiegać się świeżo upieczeni studenci pierwszego roku, wydziałów związanych z informatyką i nowymi technologiami. Jury składające się z przedstawicieli Grupy Pracuj i Fundacji Batorego wybrało piętnastu kandydatów z Lublina, Krakowa, Rzeszowa i Warszawy.

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.