Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014
Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014

Opublikowany

Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii serwisu Pracuj.pl, realizowanej przez agencje On Board i Think Kong.

Kampania „Zarobki bez Tabu”, prowadzona w okresie marzec – maj 2014 roku, miała na celu wywołanie publicznej dyskusji dotyczącej wysokości płac, przy jednoczesnym zachęceniu Polaków do analizy poziomu swojego wynagrodzenia za pośrednictwem strony zarobki.pracuj.pl. Obejmowała działania media relations, komunikację w mediach społecznościowych w tym współpracę z blogerami, konkurs dla użytkowników oraz działania ambientowe na ulicach największych polskich miast. Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Pracuj.pl w składzie: Elżbieta Flasińska, Justyna Manikowska, Anna Częścik, Agnieszka Dobosz.
W ramach kampanii powstał raport „Polacy mówią o płacy”, zrealizowany we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS Polska. Ekspertami udzielającymi merytorycznego wsparcia kampanii zostali socjolog prof. dr hab. Małgorzata Fuszara oraz seksuolog prof. dr hab. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Temat zarobków spotkał się z dużym zainteresowaniem mediów, które chętnie publikowały wyniki badania. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno mediów jak i internautów, którzy dyskutowali na temat zarobków w social mediach, w tym na blogach.
Serwis zarobki.pracuj.pl udostępnia raport o zarobkach, generowany po wypełnieniu krótkiego formularza. Narzędzie  pozwala użytkownikowi na określenie, jak jego zarobki kształtują się na tle innych osób z podobnym doświadczeniem i na podobnym stanowisku. Przekłada się to na zdobycie wiedzy pomocnej chociażby przy negocjowaniu podwyżki czy przygotowywaniu się do rozmowy rekrutacyjnej.
To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymała  kampania „Zarobki bez Tabu”. Została również nagrodzona w grudniu 2014 roku w najważniejszym konkursie branży PR - otrzymała Złoty Spinacz za najlepszą kampanię w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi”.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs, organizowany przez League of American Communications Professionals (LACP), w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 20 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Grupa Pracuj inwestuje w Coders Lab

temu

Grupa Pracuj, zainwestowała w Coders Lab. Dzięki nawiązanej współpracy Coders Lab poszerzy swoją ofertę zamieniając się ze szkoły programowania w szkołę IT i umożliwi swoim absolwentom jeszcze szybszy start kariery w branży IT.
Aplikacja Pracuj.pl nagrodzona!

temu

W czwartek, 1 lutego podczas Gali Mobility Trends w warszawskim teatrze Capitol, Mariusz Kuźniewicz - B2C Product Manager odebrał nagrodę dla Pracuj.pl w kategorii „Aplikacja mobilna 2017”. I to nie koniec sukcesów!
Ruszyła noworoczna kampania Pracuj.pl

temu

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Grupa Pracuj wspiera Szlachetną Paczkę

temu

Pracownicy Grupy Pracuj zaangażowali się w XVII edycję "Szlachetnej Paczki", organizując wsparcie dla 10 rodzin. Firma przekazała łącznie na cele Stowarzyszenia Wiosna ponad 52 tys. zł.

Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.