Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Kolejna zagraniczna inwestycja Grupy Pracuj S.A.

Opublikowany

Do portfolio Grupy Pracuj S.A. właściciela m.in. portalów rekrutacyjnych Pracuj.pl, Rabota.ua oraz narzędzia eRecruiter, dołączył właśnie nowy produkt Video Recruit. Inwestycja w firmę z Czech jest wynikiem realizacji strategii Grupy Pracuj, której celem jest dostarczanie pracodawcom najskuteczniejszych narzędzi optymalizujących proces rekrutacji. To jedna z wielu planowanych zagranicznych inwestycji Grupy Pracuj.

 Założona w 2010 roku w Pradze firma Video Recruit bardzo szybko stała się wiodącym dostawcą narzędzia do przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych za pomocą wideo. Platforma jest dostępna w kilku wersjach językowych, również polskiej, i obecnie korzysta z niej kilkaset firm z różnych branż m.in. bankowości czy nowych technologii, i krajów m.in. Czech, Bułgarii, Kanady. Usługa jest dostępna także w Polsce, korzysta z niej kilkanaście średnich i dużych firm.  

Video Recruit jest odpowiedzią na wyzwania naszych czasów: globalizację i ciągłą optymalizację procesów. Z naszych obserwacji wynika, że właśnie optymalizacja czasowa rekrutacji jest jednym z wyzwań dla rekruterów – wyjaśnia Maciej Noga, współzałożyciel i członek zarządu Grupy Pracuj S.A. – Celem Grupy Pracuj jest zapewnienie pracodawcom rozwiązań, które pomogą im w sposób jak najbardziej efektywny rekrutować wartościowych kandydatów. Video Recruit dostarcza narzędzie, które się w tę strategię wpisuje 

dodaje Maciej Noga.

Video Recruit to platforma umożliwiająca nagrywanie krótkich filmów, podczas których kandydaci w dogodnym dla siebie czasie odpowiadają na pytania, przygotowane wcześniej przez rekrutera. Dzięki temu, że kandydaci nie znają wcześniej pytań oraz nie mogą ponowić nagrania, możliwe jest uzyskanie spontanicznych odpowiedzi, takich, jak podczas rozmowy prowadzonej na żywo. Dla rekrutujących usługa Video Recruit to bardzo duża oszczędność czasu, mogą oglądać fragmenty lub całości rozmów, w miejscu i w terminie dla nich odpowiednim.

Finansowanie z Grupy Pracuj S.A. traktujemy jako wotum zaufania wobec strategii rozwoju Video Recruit i jego zarządzających. Daje nam ono możliwość intensyfikacji ekspansji zarówno pod względem promocji naszego produktu na świecie jak i jego rozwoju. Dzięki rynkowej wiedzy Grupy Pracuj i jej rozległym, biznesowym kontaktom mamy poczucie, że zdobyliśmy nie tylko silnego inwestora ale również cennego partnera 

powiedziała Annabelle Diamantino, współzałożycielka oraz prezes Video Recruit.

Grupa Pracuj stale rozwija portfolio swoich usług, tak aby dostarczać pracodawcom narzędzia i technologie pomagające optymalizować procesy rekrutacyjne. Nowy produkt Video Recruit będzie zintegrowany z portalem Pracuj.pl i systemem wspierającym rekrutację eRecruiter. Grupa Pracuj ma w planach dalsze inwestycje, również zagraniczne, i rozwijanie kolejnych narzędzi dla działów HR.
Więcej na temat Video Recruit na stronie https://www.video-recruit.com/pl

###
Grupa Pracuj to ekspert w obszarze rekrutacji online i wiodący dostawca rozwiązań technologicznych wspierających działy HR. Od 2000 r. firma pomaga w znalezieniu pracy z pomocą popularnych serwisów rekrutacyjnych: Pracuj.pl w Polsce oraz Rabota.ua na Ukrainie. Co miesiąc oba portale odwiedza ponad 4 miliony internautów. Grupa Pracuj jest także liderem w obszarze technologicznych rozwiązań usprawniających procesy HR, oferowanych w modelu SaaS (Software as a Service). System ATS (Applicant Tracking System) eRecruiter od lat z powodzeniem wspiera firmy w prowadzeniu skutecznej i sprawnej rekrutacji. Emplo to z kolei platforma usprawniająca komunikację i procesy HR w firmach, pomagająca w efektywnym zarządzaniu pracownikami.

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

15_01_28_kolejna_zagraniczna_inwestycja_grupy_pracuj_s.a.doc

doc | 109 KB

Pobierz
15_01_28_kolejna_zagraniczna_inwestycja_grupy_pracuj_s_a.pdf

pdf | 344 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

temu

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

temu

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

temu

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Pracodawcy będą starać się o względy kandydatów

temu

Sytuacja na rynku pracy poprawia się.  W I kwartale tego roku w serwisie Pracuj.pl firmy opublikowały o 9% więcej ofert pracy niż w analogicznym okresie 2013 roku. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego firmy szukają nowych metod dotarcia do najlepszych kandydatów. Jedną z nich są Dni Pracodawców, organizowane online w dniach 7 - 11 kwietnia, podczas których ponad 120 firm zaprezentuje siebie jako atrakcyjne miejsca pracy.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.