Pracuj.pl wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2016

Pracuj.pl wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2016

Opublikowany

Pracuj.pl, według trzynastej edycji rankingu dziennika Rzeczpospolita „Najcenniejsze i Najmocniejsze Polskie Marki 2016”, zajął pierwsze miejsce w kategorii „usługi i działalność deweloperska”. Jako lider kategorii portal Pracuj.pl wyprzedził takie marki, jak: Lotto, Itaka, Sphinx, Luxmed, Cinema City czy InPost.

Wyróżnienia dla najmocniejszych marek przyznawane były w dwunastu kategoriach, na podstawie badania opinii konsumentów. Marka Pracuj.pl zdobyła pierwsze miejsce wśród firm w kategorii „usługi i działania deweloperskie”. Wśród zdobywców tytułu Najmocniejsza Polska Marka 2016, Pracuj.pl towarzyszy m.in. PKO BP (sektor finansowy), Wedel (sektor słodyczy i lodów), Olej Kujawski (sektor produktów żywnościowych), Żywiec (sektor napojów alkoholowych),  Play (sektor telekomunikacji).
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek powstaje według wartości marki, która jest wypadkową wielu zmiennych, m.in. przychodów ze sprzedaży, postrzegania marki i oceny konsumentów. W tym roku marka Pracuj.pl. znalazła się na 173 miejscu spośród 330 firm, poprawiając swój poprzedni wynik (196 miejsce w 2015 roku). Szacowana, przez organizatorów rankingu, wartość marki w porównaniu do zeszłego roku wzrosła o 25% i wynosi obecnie 56,6 mln zł.

Średnio co minutę w serwisie Pracuj.pl pojawia się nowa oferta pracy, stąd hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, którym inspirowaliśmy do częstego sprawdzania, co słychać na rynku pracy w naszej specjalizacji. Wiemy, że osoby pracujące chcą być na bieżąco z aktualnymi ofertami, więc w 2016 roku intensywnie pracowaliśmy nad tym, by te najciekawsze, najlepiej dopasowane oferty dostarczać użytkownikowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie. W lipcu udostępniliśmy nową aplikację mobilną Pracuj.pl, która zbiera bardzo dobre recenzje. Dbamy o czas kandydatów, udostępniając funkcje maksymalnie ułatwiające wysłanie życiorysu do pracodawcy, jak możliwość aplikowania profilem użytkownika. Stawiamy na mobilność i personalizację serwisu dla użytkowników różnych specjalizacji, tę strategię będziemy kontynuować także w 2017 roku 

komentuje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.

Gala 13. Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek odbyła się 25 stycznia 2017 r. w Hotelu Bellotto w Warszawie. Nagrodę z rąk Bogusława Chroboty, redaktora naczelnego Rzeczpospolitej, odebrał Radosław Iwańczuk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Grupie Pracuj Sp. z o.o.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 30 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Zwiedź biuro Grupy Pracuj w technologii 360 stopni

Dla wszystkich zastanawiających się, jak wygląda praca oraz jak przebiega proces rekrutacyjny w poszczególnych działach Grupy Pracuj – firma przygotowała odpowiedź w technologii 360 stopni. Dzięki niej, można wejść „za kulisy” Grupy w nowym filmie employer brandingowym, przygotowanym we współpracy z Agencją Up i… zwiedzać do woli.
Zwiedź biuro Grupy Pracuj w technologii 360 stopni

Dla wszystkich zastanawiających się, jak wygląda praca oraz jak przebiega proces rekrutacyjny w poszczególnych działach Grupy Pracuj – firma przygotowała odpowiedź w technologii 360 stopni. Dzięki niej, można wejść „za kulisy” Grupy w nowym filmie employer brandingowym, przygotowanym we współpracy z Agencją Up i… zwiedzać do woli.
Witamy w biurze prasowym Grupy Pracuj

Zapraszamy do nowego biura prasowego - media.pracuj.pl! Oprócz danych związanych z rynkiem pracy i rekrutacją, znajdziecie w nim Państwo również trochę nowości – inspiracyjne treści i pomocne funkcje!
Zwiedź biuro Grupy Pracuj w technologii 360 stopni

Dla wszystkich zastanawiających się, jak wygląda praca oraz jak przebiega proces rekrutacyjny w poszczególnych działach Grupy Pracuj – firma przygotowała odpowiedź w technologii 360 stopni. Dzięki niej, można wejść „za kulisy” Grupy w nowym filmie employer brandingowym, przygotowanym we współpracy z Agencją Up i… zwiedzać do woli.
Witamy w biurze prasowym Grupy Pracuj

Zapraszamy do nowego biura prasowego - media.pracuj.pl! Oprócz danych związanych z rynkiem pracy i rekrutacją, znajdziecie w nim Państwo również trochę nowości – inspiracyjne treści i pomocne funkcje!
TCV zainwestował w Grupę Pracuj

W dniu 28 czerwca 2017 roku międzynarodowa firma inwestycyjna TCV i właściciele Grupy Pracuj podpisali umowę inwestycyjną, na mocy której TCV obejmie mniejszościowy pakiet udziałów i wesprze rozwój Grupy Pracuj. Pakiet kontrolny pozostanie własnością dotychczasowych udziałowców firmy.
Zwiedź biuro Grupy Pracuj w technologii 360 stopni

Dla wszystkich zastanawiających się, jak wygląda praca oraz jak przebiega proces rekrutacyjny w poszczególnych działach Grupy Pracuj – firma przygotowała odpowiedź w technologii 360 stopni. Dzięki niej, można wejść „za kulisy” Grupy w nowym filmie employer brandingowym, przygotowanym we współpracy z Agencją Up i… zwiedzać do woli.
Witamy w biurze prasowym Grupy Pracuj

Zapraszamy do nowego biura prasowego - media.pracuj.pl! Oprócz danych związanych z rynkiem pracy i rekrutacją, znajdziecie w nim Państwo również trochę nowości – inspiracyjne treści i pomocne funkcje!
TCV zainwestował w Grupę Pracuj

W dniu 28 czerwca 2017 roku międzynarodowa firma inwestycyjna TCV i właściciele Grupy Pracuj podpisali umowę inwestycyjną, na mocy której TCV obejmie mniejszościowy pakiet udziałów i wesprze rozwój Grupy Pracuj. Pakiet kontrolny pozostanie własnością dotychczasowych udziałowców firmy.
Profile pracodawców w apce Pracuj.pl

Podgląd profilu pracodawcy, ukrywanie ofert z listy rekomendacji oraz logowanie przez touch ID w iOS - to główne nowości w aplikacji Pracuj.pl, które pojawiły się z końcem maja.

Pracuj.pl w noworocznej odsłonie kampanii reklamowej “Sprawdź, czy nie szukasz”

Z początkiem roku ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Pracuj.pl, promującej aktywne i wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Motywem przewodnim kampanii jest charakterystyczna postać Szefa, który znów zaskakuje wyszukanymi sposobami motywacji pracowników.