Pracuj.pl wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2016

Pracuj.pl wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2016

Opublikowany

Pracuj.pl, według trzynastej edycji rankingu dziennika Rzeczpospolita „Najcenniejsze i Najmocniejsze Polskie Marki 2016”, zajął pierwsze miejsce w kategorii „usługi i działalność deweloperska”. Jako lider kategorii portal Pracuj.pl wyprzedził takie marki, jak: Lotto, Itaka, Sphinx, Luxmed, Cinema City czy InPost.

Wyróżnienia dla najmocniejszych marek przyznawane były w dwunastu kategoriach, na podstawie badania opinii konsumentów. Marka Pracuj.pl zdobyła pierwsze miejsce wśród firm w kategorii „usługi i działania deweloperskie”. Wśród zdobywców tytułu Najmocniejsza Polska Marka 2016, Pracuj.pl towarzyszy m.in. PKO BP (sektor finansowy), Wedel (sektor słodyczy i lodów), Olej Kujawski (sektor produktów żywnościowych), Żywiec (sektor napojów alkoholowych),  Play (sektor telekomunikacji).
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek powstaje według wartości marki, która jest wypadkową wielu zmiennych, m.in. przychodów ze sprzedaży, postrzegania marki i oceny konsumentów. W tym roku marka Pracuj.pl. znalazła się na 173 miejscu spośród 330 firm, poprawiając swój poprzedni wynik (196 miejsce w 2015 roku). Szacowana, przez organizatorów rankingu, wartość marki w porównaniu do zeszłego roku wzrosła o 25% i wynosi obecnie 56,6 mln zł.

Średnio co minutę w serwisie Pracuj.pl pojawia się nowa oferta pracy, stąd hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, którym inspirowaliśmy do częstego sprawdzania, co słychać na rynku pracy w naszej specjalizacji. Wiemy, że osoby pracujące chcą być na bieżąco z aktualnymi ofertami, więc w 2016 roku intensywnie pracowaliśmy nad tym, by te najciekawsze, najlepiej dopasowane oferty dostarczać użytkownikowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie. W lipcu udostępniliśmy nową aplikację mobilną Pracuj.pl, która zbiera bardzo dobre recenzje. Dbamy o czas kandydatów, udostępniając funkcje maksymalnie ułatwiające wysłanie życiorysu do pracodawcy, jak możliwość aplikowania profilem użytkownika. Stawiamy na mobilność i personalizację serwisu dla użytkowników różnych specjalizacji, tę strategię będziemy kontynuować także w 2017 roku 

komentuje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.

Gala 13. Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek odbyła się 25 stycznia 2017 r. w Hotelu Bellotto w Warszawie. Nagrodę z rąk Bogusława Chroboty, redaktora naczelnego Rzeczpospolitej, odebrał Radosław Iwańczuk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Grupie Pracuj Sp. z o.o.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 30 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

temu

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.
Pracuj Surf. Wakacyjne spotkania z użytkownikami Pracuj.pl

temu

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Grupa Pracuj wesprze zdolnych studentów

temu

Fundusz Stypendialny Grupy Pracuj skierowany jest do studentów kierunków informatycznych i związanych z nowymi technologiami. Od 2015 roku Kapituła Funduszu wsparła dwudziestu sześciu studentów. Termin nadsyłania aplikacji do tegorocznej edycji upływa 31 lipca. Do aplikowania zaproszeni są studenci uczelni wyższych w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu.
Webinar Pracuj.pl i Coders Lab

temu

Według danych Pracuj.pl, pracownik branży IT otrzymuje przeciętnie 6600 zł brutto wynagrodzenia. Eksperci szacują, że polscy pracodawcy są skłonni zatrudnić od zaraz 30-50 000 kolejnych informatyków. Czy to dobra praca dla rodziców z małymi dziećmi? Co młoda mama i tata muszą zrobić, by rozpocząć karierę w tej branży? Tym zagadnieniom zostanie poświęcony webinar „Zacznij w IT bez doświadczenia”, organizowany przez Coders Lab i Pracuj.pl. Start: 20 czerwca o godz. 18:30.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.