Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

Opublikowany

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.

W serwisie Pracuj.pl odświeżono sekcję studencką "Rozpoczynam karierę”, dostępną pod adresem www.rozpoczynamkariere.pracuj.pl. W zbogaconej wersji zakładki znajdują się oferty staży i praktyk z podziałem na dane kategorie. Dodatkowo osoby dopiero rozpoczynające karierę, znajdą w zakładce informacje jak przygotować dokumenty aplikacyjne korzystając z Kreatora CV czy jak wyliczyć pensję w oparciu o kalkulator wynagrodzeń brutto-netto. W zakładce „Rozpoczynam karierę” można również skorzystać z porad dotyczących poszukiwania pracy, rozmów kwalifikacyjnych czy planowania kariery, przygotowanych przez ekspertów Pracuj.pl.
Tytułowe „Przyspieszenie” jest obecne w kampanii online i działaniach w social mediach. W ramach współpracy z portalem NOIZZ, pod patronatem Pracuj.pl powstała zakładka „Praca” dedykowana dla wszystkich stawiających pierwsze kroki na rynku pracy.
Ważnym obszarem promocji są również bezpośrednie działania na uczelniach i targach pracy w 15 polskich miastach. Organizatorzy odwiedzą 7 polskich uczelni: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Politechnika Krakowska, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Wrocławski, Politechnika Gdańska. Celem eventów jest wsparcie studentów w przygotowaniu się do podjęcia pierwszej pracy. Podczas targów eksperci Pracuj.pl pomogą w opracowaniu dokumentów aplikacyjnych i odpowiedzą na pytania dotyczące procesu rekrutacyjnego. Celem spotkań jest także wskazanie, jak wykorzystać narzędzia oraz materiały dostępne w zakładce „Rozpoczynam karierę”, by dobrze przygotować się do rozmów o pierwszą pracę.
Podczas eventów, poza częścią merytoryczną, na młodych uczestników czekają energetyczne napoje, zdrowe przekąski oraz konkurs z refleksomierzem. Studenci będą mieli okazję skorzystać z gogli Oculus Rift, które przeniosą ich w świat wirtualnej rzeczywistości i poczują prawdziwe przyspieszenie podczas symulacji przejażdżką RollerCoasterem.
Kampanię wspiera konkurs Indahash, którego uczestnicy publikują na swoich profilach społecznościowym intrygujące grafiki, pokazujące czym dla nich jest tytułowe „Przyspieszenie”.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Agencja UP. Logistyką i produkcją materiałów zajęła się firma Malachite Advisory Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Performics Poland. Kampania potrwa do połowy maja.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

temu

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.
W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

temu

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

temu

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.
„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

temu

1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych.  

Przemysław Gacek

Prezes Zarządu Grupy Pracuj