W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

W poszukiwaniu Rekinów Sprzedaży. Nowa kampania Pracuj.pl

Opublikowany

W maju, pod hasłem Rekiny Sprzedaży, ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.

W pierwszym kwartale 2017 roku oferty pracy skierowane do specjalistów ds. handlu i sprzedaży stanowiły 36% wszystkich ogłoszeń o pracę. Handlowcy stale znajdują się na pierwszym miejscu pod względem liczby skierowanych do nich ofert pracy, a zapotrzebowanie na nich systematycznie rośnie. W najnowszej kampanii Pracuj.pl w humorystycznych hasłach – „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Wgryź się w Pracuj.pl”, „Jesteś Rekinem Sprzedaży? Daj się złowić lepszej pracy” – zachęca specjalistów ds. sprzedaży do korzystania z narzędzi i funkcjonalności portalu oraz do aktywnego poszukiwania lepszej pracy.
Działania reklamowe, które wystartowały na początku maja, prowadzone są w ramach szerokozasięgowej kampanii online oraz w kanałach własnych Pracuj.pl. Kampania w poszukiwaniu „Rekinów Sprzedaży” obecna jest również w aplikacji Yanosik oraz w aktywnościach i konkursie w social media. Dodatkowo, w 13 miastach w Polsce, kampania będzie widoczna na autobusach.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Vacaloca, a za zakup mediów agencja efektywnościowa Performics.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2017_05_10_kampania_pracuj_pl_rekiny_sprzedazy.pdf

pdf | 651 KB

Pobierz
2017_05_10_kampania_pracuj.pl_rekiny_sprzedazy.doc

doc | 133 KB

Pobierz
pracuj_pl_rekin_sprzedazy.jpg

grafika | 55,8 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

temu

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

temu

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

temu

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.
„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

temu

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Staż? Praktyka? Przyspiesz z Pracuj.pl!

temu

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

temu

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim  „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.
„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej

temu

1 października br. rusza kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych.  

Wyszukiwanie w promieniu w Pracuj.pl

W serwisie i aplikacji Pracuj.pl z końcem marca pojawiły się kolejne funkcjonalności. Od teraz użytkownicy mają możliwość wyszukiwania ofert pracy w promieniu, czyli w odległości od wskazanej miejscowości. Ale to nie koniec nowości!