Znamy wszystkich pracodawców! – nowa kampania reklamowa Pracuj.pl

Znamy wszystkich pracodawców! – nowa kampania reklamowa Pracuj.pl

Opublikowany

5 października br. ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do uzupełnienia profili zawodowych w serwisie (https://profil.pracuj.pl) oraz włączania możliwości ich polecania pracodawcom. Pracuj.pl tym samym wchodzi na rynek usług HR z nową technologią Pracuj Select wspierającą zarówno szukających pracy, jak i rekruterów. Osią kampanii jest spot emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych i Internecie.

Pracuj.pl, korzystając z potencjału 4 mln zarejestrowanych użytkowników i współpracy z ponad 30 000 pracodawcami, wprowadza nową usługę. Pracuj Select to narzędzie automatycznego rekomendowania kandydatów – posiadających uzupełniony profil na Pracuj.pl –  do opublikowanego w serwisie ogłoszenia o pracę. Usługa będzie dostępna dla pracodawców w systemach rekrutacyjnych oferowanych przez Pracuj.pl i eRecruiter.
Celem najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest budowanie świadomości nowego atrybutu Pracuj.pl, jakim jest możliwość bycia poleconym pracodawcom, a przez to zachęcenie użytkowników do jeszcze dokładniejszego uzupełniania profili zawodowych na Pracuj.pl (https://profil.pracuj.pl).

Od trzech lat rozwijamy system rekomendacji ofert pracy, jest to w tym momencie najbardziej zaawansowany system tego typu na polskim rynku. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i wykorzystać nasze atuty – największą liczbę ofert  pracy, największą bazę pracodawców, 4 mln zarejestrowanych użytkowników oraz zaplecze technologiczne, którym dysponujemy. Stworzyliśmy Pracuj Select - nową technologię, która wspiera zarówno rekruterów jak i poszukujących pracy

 komentuje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl. 

Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja VML Poland.  Spot telewizyjny (link: https://youtu.be/_TbMAVkGM2s)  został zrealizowany przez agencja VML Poland przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek.  Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD (w tym w TVN Player). Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook.

Akcja informacyjna do pracodawców

Równolegle prowadzona będzie kampania skierowana do pracodawców. Celem kampanii jest aktywizacja klientów do wzięcia udziału w akcji promocyjnej i skorzystania z nowej usługi Pracuj Select dostępnej w Strefie Pracuj. Strefa Pracuj to system do zarządzania aplikacjami wysyłanymi przez kandydatów na ogłoszenia o pracę, opublikowane na Pracuj.pl. Od 6 października pracodawca, oprócz aplikacji wysłanych przez kandydatów bezpośrednio na ofertę pracy, otrzyma dodatkowe rekomendacje pracowników, którzy nie odpowiedzieli na ogłoszenie, ale pasują do wymagań zawartych w ofercie.
Promocję nowego produktu do klientów Pracuj.pl wspiera konkurs „Znamy wszystkich. A Ty kogo chcesz poznać?”. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.poznajzpracuj.pl i wypełnić zgłoszenie, wpisując imię i nazwisko osoby, którą chciałoby się poznać. Poprawnie wypełnione zgłoszenie powinno zawierać kod, który klienci znajdą, korzystając z Pracuj Select.
 Kampania promująca konkurs będzie prowadzona w Internecie.
Kampania potrwa do końca listopada.

###
Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 30 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. 

Kopiuj/drukuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

baner_1.jpg

grafika | 463 KB

Pobierz
2015_10_01_pracuj_pl_z_nowa_kampania_ost_ip.pdf

pdf | 476 KB

Pobierz
cover_2.jpg

grafika | 209 KB

Pobierz
cover_1.jpg

grafika | 208 KB

Pobierz
2015_10_01_pracuj_pl_z_nowa_kampania_ost_ip.doc

doc | 158 KB

Pobierz
baner_2.jpg

grafika | 131 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Powstanie Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji

temu

Już niedługo podmioty z branży rekrutacyjnej zyskają cenne wsparcie w prowadzeniu rekrutacji zgodnej z przepisami RODO. Dzięki inicjatywie Pracuj.pl oraz eRecruitera, podmioty z szeroko rozumianej branży rekrutacyjnej spotkają się, by wspólnie opracować Kodeks postępowania administratorów danych osobowych, czyli Kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji. Nad pracami czuwać będzie patron merytoryczny inicjatywy GKK Gumularz Kozieł Kozik Radcowie Prawni.
Dobra pensja daje szczęście bo...

temu

Jaka to jest dobra pensja? Co daje satysfakcję w pracy? Czy potrafimy mówić o pieniądzach? Jaki powinien być dobry szef? Pracuj.pl wspólnie z Tomaszem Kammelem rozmawiał z przechodniami o szczęściu w pracy. Zobacz co odpowiadali Polacy!
„Szef radzi”, czyli kampania Pracuj.pl nabiera tempa

temu

Kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” rozkręciła się na dobre. Komunikacja rozpoczęta w spocie TV - w wykładem motywacyjnym „Dlaczego pieniądze szczęścia nie dają?” – swoje rozwinięcie zyskała w kolejnych odcinkach wideo online. Ale to nie koniec! Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Grupa Pracuj bije rekordy - ósmy raz Najlepszym Pracodawcą!

temu

Grupa Pracuj sp. z o.o., po raz ósmy z rzędu otrzymała tytuł „Najlepszego Pracodawcy” w kategorii dużych firm, w badaniu prowadzonym przez Aon Hewitt. W 12. edycji badania 119 firm poddało się ocenie pracowników pod względem poziomu satysfakcji i zaangażowania.

Raport Pracuj.pl Rynek Pracy Specjalistów w III kw. 2015 roku

W III kwartale 2015 r. na portalu Pracuj.pl opublikowano 111 469 ofert pracy. Oznacza to 12,45% wzrost liczby ogłoszeń o pracę w porównaniu rok do roku. To już trzeci kwartał z rzędu, w którym całkowita liczba ofert opublikowanych na portalu Pracuj.pl przekroczyła 100 tysięcy. Blisko jedna piąta wszystkich ofert pracy opublikowanych w III kwartale 2015 r. pochodziła z branży handel i sprzedaż. Pracodawcy najczęściej poszukiwali specjalistów ds. handlu i sprzedaży, obsługi klienta, finansistów oraz specjalistów IT.